Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke DMX Controller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oke bedankt! maar ik ga denk ik toch voor de scanmaster 1 als ik kijk naar de prijs etc. want ik denk dat de scanmaster 8/2 wat mindere kwaliteit geeft. Mijn led parren ook, ik heb 2 showtec led par 56 zwart gekocht waarvan er eentje al weer de dag erna 6 groene leds kapot waren. :( dat vind ik wel erg jammer want bij reviews staan allemaal goede reviews. Ik heb hem dus ook een paar dagen geleden retour gedaan, hoelang duurt het ongeveer voordat ik een nieuwe krijg?

Alvast bedankt!

Comment

Ligt er een beetje aan wanneer we hem hier ontvangen en wanneer het in behandeling genomen wordt. Zag vandaag een enorme stapel retouren, dus er zou enige vertraging in de behandeling kunnen zitten. Ik vermoed dat er ongeveer een weekje overheen gaat, heb je na 2 weken nog niets gehoord, neem dan even met ons contact op. ;)

Comment

oke is goed ;)

Comment

Originally posted by yobotje View Post
          oke bedankt! maar ik ga denk ik toch voor de scanmaster 1 als ik kijk naar de prijs etc. want ik denk dat de scanmaster 8/2 wat mindere kwaliteit geeft. Mijn led parren ook, ik heb 2 showtec led par 56 zwart gekocht waarvan er eentje al weer de dag erna 6 groene leds kapot waren. :( dat vind ik wel erg jammer want bij reviews staan allemaal goede reviews. Ik heb hem dus ook een paar dagen geleden retour gedaan, hoelang duurt het ongeveer voordat ik een nieuwe krijg?

Alvast bedankt!
          Led parren kunnen niet al te best tegen het vervoer. Wij hadden hier ook last van, en daarom maar een DMX t-4 bar aangeschafd, met normale parren.

Comment

Dj-scratch, ken ik jou niet van djhelp? Maar ja dat geloof ik wel, maar ik draai nog niet en ze zijn nog niet een keer vervoerd. Zelf heb ik er ook altijd wel een roostertje voor, dat ik niet per ongeluk tegen het kunstof plaatje aan schop waar de ledjes onder zitten.

Comment

Ligt er ook aan hoe je ze vervoert. Je kunt niet van een LED-spotje van 40 euro verwachten dat je er mee kan gooien en hij het dan nog perfect doet. ;)

Comment

Wie gaat er dan ook mee gooien :S

Comment

Figuurlijk gezien.

Comment

ja oke maar ik ga er ook wel zuinig mee om ;)

Comment

Zo'n LED balk, van ADJ. Een DJ uit het dorp vervoert het in een flightcase met schuim, zodat het extra zacht is. ondertussen al 1 balk met ledjes stukgegaan. Dat vind ik wel het nadeel van de LED.

Comment

Gewone par lampen kunnen ook kapot hoor. Zowel bij led als de 'normale' parren zullen goedkopere types eerder kapot gaan (bij 'normale' parren geldt dit dan vooral voor de lamp zelf).

Comment

dat klopt, maar nu vraag ik op het laatst nou nog even: zal ik voor de scanmaster 1 gaan?

Comment

Lijkt me wel gezien je toekomstplannen en wat je er nu op wilt aansluiten.

Comment

ja oke :D hij lijkt me zelf ook heel wat handiger, er zijn meerdere modellen van dat soort. Leveren jullie trouwens ook die controller met joystick van HQ power? die kost ook rond de 100.

Comment

Kunnen we vast wel leveren, als je een mailtje naar de helpdesk stuurt.

Comment

Working...
                                X