Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf nieuwe verlichting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aanschaf nieuwe verlichting

Hallo,

Ik wil me een beetje op het pad van remixen gaan begeven, dat lukt ook al enigs zins...maar het kan altijd beter dus dacht ik laat ik er eens een topic over starten op djforum.

Mijn vraag is dus: :?: Hebben Jullie Nog Tips Voor Een Goeie Remix :?:

B.V.D.

Ja....Acid Pro.

Comment

ik weet niet wat voor style je wil remixen maar je moet goed letten op de opbouw van een nr... luister goed naar de grote namen... opbouw is het belangrijkste

Comment

Dank u tot zover :!:

Over die stijlen: zo'n beetje alles :wink: Ik wil een goeie partyjock worden dus alles :lol:

@ Stephanie!: Ik heb Acid Pro 4.0 8)

Nog meer Tips :?:

Comment

gewoon lekker mixen een pj hoeft van mij niet persee op genre te mixen als er maar een lekker opbouw in zit ;)

Comment

Nog meer mensen met tips??

Comment

Originally posted by DJCASE
              Nog meer mensen met tips??
              ja ik heb een teleurstellende tip voor je dat het je niet gaat lukken zomaar ff remixen maken.
              maar ik heb ook wel een positieve tip dan ga je wel de goede richting op.
              zorg dat je thuis bent met een goed sequencer programma bv logic of cubase en zorg dat je een van deze 2 programma;s goed onder de knie hebt en dan kom je zoveel dingen tegen die je moet weten om een nr te maken of een remix en je zal dan nog zoveel vragen hebben.
              een remix maken doe je niet zomaar daar gaat nog heel wat tijd en kennis in zitten. begin bij de basis en dan wacht ik jou vragen wel af.

Comment

Hij zei ook niet dat het snel moet :D :D :D

En over die sequencer programma's, het is absoluut niet nodig, misschien zelfs onverstandig, maar dat zal per persoon weer verschillen, om te beginnen met een programma als cubase of logic, je kan gewoon simpel beginnen, met bijvoorbeeld alleen acid (met wat samples natuurlijk) en het dan langzaam opbouwen, dus eerst een simpele remix, en daarna steeds iets moeilijker, met meer programma's en meer leuke trucjes ed.

Comment

Originally posted by "musictrance
                  Cubase of Logic
                  Met Hardware controller hea Kees? :lol: :P

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                    Begin jij nu ook al :evil:

Uitleg: gister op de expo hadden we een workshop computer recording gevolgd, hij viel echt in de herhaling, het kwam er steeds op neer dat het makkelijker was om een hardware controller te gebruiken van zijn merk dan dingen met de muis te doen.... We zijn midden in de workshop weggelopen want het was zaaaaaiii... :? :x :twisted: :roll:

Comment

ik vind het wel makkelijker met een drumconcole en een synthesyzer te werken inplaats van software een vriend van doed ook aan remixen ik kan je zijn msn ff geven en hij zou je wel kunnen helpen (als ie daar zin in heeft)

Comment

Originally posted by DJCASE
                        Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                        Begin jij nu ook al :evil:

Uitleg: gister op de expo hadden we een workshop computer recording gevolgd, hij viel echt in de herhaling, het kwam er steeds op neer dat het makkelijker was om een hardware controller te gebruiken van zijn merk dan dingen met de muis te doen.... We zijn midden in de workshop weggelopen want het was zaaaaaiii... :? :x :twisted: :roll:
                        En hij sprak nog erg beroerd engels ook...

Zullen we maar weer B2T

Comment

ik maak remixe met me dj aperatuur ik laat 2 nummertjes gelijk lope en wat wel goed op elkaar klinkt hehe ;) maar dat is mijn styl om remixe te make

Comment

maar das geen producen das gewoon draaien :P

Comment

dat is beter tog laat je gelijk de kneepjes uit het vak hoore :P en aangezien ik een ramp[ ben met producere en draaie gewoon goed gaat hou ik het wel op draaie :P

Comment

Working...
                              X