Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aanschaf nieuwe verlichting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja, maar jouw bedrijf is dan ook geen hobby-drive-in, en dat is nou net 1 van de doelgroepen voor deze headjes. En natuurlijk is Martin, Robe e.d. 10 keer beter, maar daar betaal je dan ook zo'n 5x zoveel voor ;)
    En dat geld kunnen de meesten niet zo 1,2,3 opbrengen.
    Vandaar dit alternatief voor de budgetteers onder ons.

Comment

JE kunt dan toch beter een paar goede scanners kopen dan je geld weg te gooien met die rommel? Of snap ik het nou verkeerd.

Een moving head moet ook goed worden opgehangen en niet boven een dj bijvoorbeeld, anders kun je net zo goed een scanner nemen...

Comment

Ik ben het ook eens dat je dan beter een leuke scanner koopt voor het geld, maar er zijn nou eenmaal mensen die liever een movinghead hebben... zo zijn er ook mensen die graag een stel JB-Systems TSX-15's kopen met losse versterker in plaats van een stel veel beter klinkende, slechts iets duurdere actieve kasten.
        En blijkbaar zijn er mensen genoeg die zo'n goedkoop headje willen, het ziet er wel iets 'indrukwekkender' uit als je dat apparaat ziet bewegen, maar het effect is soortgelijk aan dat van een scanner, en ook dat zal meewegen in de keuze.

Comment

Ik ben het met je eens dat mensen graag groot willen overkomen en dan met rommel proberen dit te bereiken, de discussie was ook wat de slimste keuze is. En zo'n mh is dus niet slim.

Ik hoop dat je uitspraak van de actieve en niet actieve kasten alleen voor dat type en merk gelden, want anders wil ik die discussie (in een ander topic) nog wel eens aan.

Comment

Het is wel een beetje kort-door-de-bocht vergelijking, klopt, maar het komt er gewoon op neer dat voor bijna hetzelfde geld een heleboel andere leuke alternatieven te vinden zijn die betrouwbaarder en beter zijn.

Comment

Working...
            X