Maar om daar nu hele discussies over te gaan voeren in een laser-topic, liever niet.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kleure laser
Collapse
X
-
Figuren? Die krijgen we nooit precies toegespeeld van leveranciers. Wil je echt weten welke figuren er allemaal in zitten dan kun je hem het beste eens komen uittesten. ;) Het is namelijk erg lastig om alle figuren te benoemen die er in zitten en dat kunnen er soms tot 50 zijn.
Afstand? Dat is iets wat je niet kunt zeggen. In het donker zal een laser erg ver komen, maar na 250 meter zie je de stralen natuurlijk amper meer. Ook hiervoor is een real-life indruk het beste met een beetje rook, foto's kunnen namelijk ook vertekenen.
Comment
-
bedankt voor de snelle reactie,
ja, naar 250 meter is voor mij al wel genoeg.
Maar ja ik ben er nog voor aan het sparen dus is het wel handig lijk mij om er meer over te weten. Misschien dat ik wel eens later rond de carnavals vakantie even langs kom om hem te bekijken of te testen als dat kan dan(niet eerder want ik zit met school en maatschappelijke stage)
Maar het zou nog wel even duren voordag ik deze laser ga kopen.
Comment
-
Hey, even iets anders ik zat toch te twijfelen en wil toch een redelijk krachtige groene laser. nou zat ik te denken aan de Laserworld es-100g en de Showtec galactit beam. Oke ik weet dat een verschil van 100mw en 40mw best veel is maar toch. zou ik dan beter voor de Laserworld gaan of de Showtec. Mijn voor keur ligt bij de Laserworld es-100g.
Wat ik zo raar vind is dat die es-100g maar 4 dmx kanalen heeft en de el-100g bekant het dubbele. wat is dan het verschil?
OOhh, ja over de Showtec galactic beam is niet echt veel informatie te vinden of filmpjes. Misschien weten jullie iets?
Thanks,
Comment
-
Verschil in DMX-kanalen kan hem o.a. zitten in roterende figuren, X/Y beweging van de figuren, roteersnelheid, bewegingssnelheid, etc. etc.
Overigens is Highlite ook meestal niet van de uitgebreide informatie. ;) Je kan hem uiteraard eens komen bekijken, want bij lasers is dat sowieso aan te raden. Een breed tunnelfiguur op een foto is leuk om te zien, maar als de stappenmotoren niet al te best zijn en de figuren bibberig of zonder enig strak patroon, is dat ook niks. ;)
Comment
Comment