Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kleure laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en is de Skytec Angel lasereffect een goede laser?
    En is die Laserworld es-100g die oude versie of de nieuwe laser?

gr.

Comment

'goede laser'

Dat ligt aan de eisen die je stelt. Verwacht er geen wonderen van. (En dat is bij alle producten in een enorm lage prijsklasse)

EL-100G is de oude, ES-100G is de nieuwe.

Comment

Oke, dan weet ik genoeg.
        De es-100g is de nieuwe versie, en die vind ik beter dan die oudere. Want de oude versie heeft 4 dmx kanalen en de nieuwe heeft er 8. En een soort van ILDA in/out put. het is geen ilda maar wat dan wel?

Jammer dat de kluis gekraakt is want die 500,- is wel mooi meegenomen. Maar woensdag zeker tussen 6 en 9 die Laser en nog wat andere dingen kopen met die 10% korting.
        TOP!!

groetjes,

Comment

RJ45 aansluiting, niet voor ILDA maar voor remote. Er wordt als het goed is een adapter meegeleverd met verbonden pinnen om hem te laten werken.

Comment

Oke,
            thanks

Comment

Ik heb net een ES-100G voor mijn neus gehad omdat er blijkbaar wat wijzigingen zijn doorgevoerd waar wij niets van af wisten. Conclusie, mensen kregen een laser in huis die niet helemaal op de afbeelding leek.

Er zit geen remote-functie op en geen keylock. Heb de afbeeldingen dus aangepast.

Aangezien ik hem voor mijn neus had heb ik hem even in een nabijgelegen stopcontact geprikt, gelijk even checken of hij naar behoren werkt. Figuren die er standaard in zitten zien er op zich wel leuk uit, maar deze zijn voornamelijk voor het aanzicht (dus stralen in de rook), projectie op de muur is wat minder. ;) Maargoed, voor het geld heb je wel een leuk basislasertje in huis!

Comment

NU is er een nieuwe laser van Bax. De Bax ITA01MKII 130mw RGY DMX laser
                Hij ziet er leuk en mooi uit. en 7 DMX kanalen. Maar hoe is deze?
                Hebben jullie deze al getest in jullie showroom?
                Is er ook een filmpje?

Ja, sorry van die vragen maar hij ziet er leuk uit

Comment

Ik heb hem gisteren in mijn handen gehad en uitvoerig getest. Hangt niet in de showroom, maar als je even een belletje doet de dag van tevoren kunnen we die zo voor je neerzetten.

Foto- en videomateriaal moet nog gemaakt worden van alle Bax eigen merk producten. Dat doen we allemaal zelf. ;)

Lasertje is erg leuk voor het geld, maar zoals altijd geldt dat je er geen wonderen van moet verwachten. Het is echt een dingetje om met wat rook boven je publiek te laten schieten. En dat doet-ie prima. Ook de kleurenmenging is netjes, dus je hebt ook echt geel in je patronen. Ben er erg positief over, zeker voor het geld.

Comment

Working...
                  X