Ik heb inmiddels MyDMX van Am. DJ op de laptop staan. Ben direct aan de slag gegaan zonder de handleiding te lezen (had vooraf wel ff via Youtube de 2 video's bekeken die daarover gaan). Installatie van mijn parren, scanners en de Revo was een fluitje van een cent. Ook handig dat het programma gelijk de juiste DMX adressen weergeeft. Wil proberen om van het weekend e.e.a. te gaan programmeren. Op het eerste zicht zit er geen audio koppeling bij zoals volgens mij bij Sweetlight wel het geval is (b.v. een mp3 koppelen aan een chase). Moet ik nog eens naar kijken...
Vanmiddag in de trein naar huis op mijn gemak de handleiding eens lezen.
Ga zeker ook eens kijken naar de geboden alternatieven. Belangrijk is om tijdens de show e.e.a. snel aan te kunnen passen en de software moet dus niet te statisch zijn (alleen maar vooraf ingeprogrameerde chases afspelen).
Vanmiddag in de trein naar huis op mijn gemak de handleiding eens lezen.
Ga zeker ook eens kijken naar de geboden alternatieven. Belangrijk is om tijdens de show e.e.a. snel aan te kunnen passen en de software moet dus niet te statisch zijn (alleen maar vooraf ingeprogrameerde chases afspelen).
Comment