Hey,
Ik ben op zoek geweest op internet naar een nieuwe scanner. Alleen vind ik het wel moeilijk om te kiezen er is tegenwoordig zoveel keuze.
Dus vraag ik welke scanner ik zou kunnen kiezen?
Mijn budget ligt rond de..... nou de 150,- 200,- maar ik zit te twijfelen ik heb er veel gezien en ben op de volgende uit gekomen:
JB systems dynamo 250 scanner.
hij is compact en heeft verschillende gobo's alleen de kleuren zijn niet appart te regelen. maar is dit wel een goede keuze?
Misschien zijn er ook nog andere scanners in die prijsklasse.
Het gaat bij mij vooral om de compactheid. het moet ook nog mee, en op statief en als je er een eurolite ts-7b aan laat hangen dan kiepert hij zo om.
Dus is de JB system dynamo 250 scanner een goede keuze?
Welke scanner is beter maar wel zo compact en in die prijs?
alvast bedankt:-D
Ik ben op zoek geweest op internet naar een nieuwe scanner. Alleen vind ik het wel moeilijk om te kiezen er is tegenwoordig zoveel keuze.
Dus vraag ik welke scanner ik zou kunnen kiezen?
Mijn budget ligt rond de..... nou de 150,- 200,- maar ik zit te twijfelen ik heb er veel gezien en ben op de volgende uit gekomen:
JB systems dynamo 250 scanner.
hij is compact en heeft verschillende gobo's alleen de kleuren zijn niet appart te regelen. maar is dit wel een goede keuze?
Misschien zijn er ook nog andere scanners in die prijsklasse.
Het gaat bij mij vooral om de compactheid. het moet ook nog mee, en op statief en als je er een eurolite ts-7b aan laat hangen dan kiepert hij zo om.
Dus is de JB system dynamo 250 scanner een goede keuze?
Welke scanner is beter maar wel zo compact en in die prijs?
alvast bedankt:-D
Comment