Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke Scanner??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

American DJ - DJ Scan 250EX

Comment

Argumenten?

Comment

Ik vind dit best wel moeilijk.
        Ik heb in iedergeval de keuze gemaakt de JB systems dynamo 250 scanner of de eurolite ts-7b. alleen het gewicht zit ik nog mee, want ik heb een keer 1 statief gebruikt met 1 laser 1 stroboscoop en 1 scanner en dat was al loodzwaar dus daar zit ik nog naar te kijken.

Comment

Een wind-up statief doet wonderen, die doet al het werk voor je, staat stabiel en is nog veiliger ook. :)

Comment

Nogmaals raad ik je de dynamo scan niet aan! als je drive-in show, of wat je er ook mee gaat doen groter word, wil je dat alles één kleur kan zijn. dan haken deze scans al af.

Comment

Dat vind ik een slecht argument, en tevens klopt het ook niet.
              Je kan alles toch gewoon de zelfde kleur doen, al veranderen de gobos tegelijk mee. Maar goed, als je dit apart wilt, betaal je er ook weer meer voor.

Comment

Ik vind het persoonlijk wel leuk om kleurenchases te maken. Maar dan zonder afwisseling van de gobo's.

Comment

Ik ook hoor, laat ik dat voorop stellen. Maargoed, als je budget niet al te hoog ligt, moet je dingen laten vallen :)

Comment

Qua prijs komen ze redelijk goed overeen denk ik zo. ;)

Comment

een paar posts boven mijn vorige post staat nog een argument waarom ik hem afraaden.
                      ik geef dit extra aan om de ts de goede weg op te helpen, ipv later weer verkopen omxandere te kopen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        Qua prijs komen ze redelijk goed overeen denk ik zo. ;)
                        Ja oké. Als het prijsverschil niet al te groot is, zou ik het ook wel weten.

Comment

Ik heb eventueel nog 8 eurolite ts-8 scans in vaste installatie hangen die te koop staan. (I.v.m. teruggebrachte max. geluidsniveau wil de locatie waar ze hangen wat anders).

8 stuks voor 1000.- incl. lampen

Heb je best leuke scans voor het geld!
                          apparte kleuren, gobo's, gobo rotatie, pan/tilt en dimmer.

Worden door mij goed onderhouden en nooit problemen gehad.

Comment

Valt ook echt binnen zijn budget? :D

Comment

Ja, daar zat ik ook aan te denken 1000 euro voor 8 scanners
                              dat denk ik dus even niet,

maar die eurolite ts-7b lijkt mij wel ik heb zo wat filmpjes gekeken van de jb system en de eurolite en een beetje vergeleken. de jb system heeft niet echt veel gobo's en wel jammer dat de kleur en gobo op een wiel zit. De eurolite TS-7B heeft dat weer niet en heeft wel apparte gobo's en meer. alleen moet ik dan nog kijken naar een nieuw windup statief want je krijgt zo'n lamp met nog meer van die dingen echt niet meer omhoog;)

Dus de eurolite ts-7b staat in mijn voordeel. En nog een statief maaaarrr!!
                              Geen truss want ik zit met het transport. en dat past dus niet.

Comment

Maar €800 erboven.

Comment

Working...
                                X