Klein formaat... dat zou wel eens tegen kunnen vallen, net als het gewicht. Had een poosje terug een SCX 600 in m'n handen en die woog aardig door.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Welke Scanner??
Collapse
X
-
Heb der zelf ook 2 van de scx 500 serie.
Fijne scanners, zeer degelijk gebouwd en mooie scherpe figuren en kleuren.
Ook het bewegen van de spiegel gaat soepel en niet met schokken.
Erg groot zijn ze niet rik ze zijn namelijk lekker smal maar het gewicht is wel flink inderdaad.
Er zit een flinke transformator in en de buitenkant is van aluminium steviger als een plastic scanner maar het weegt wel iets meer. Maar wel een super scanner ben er erg blij mee en gebruik ze nu ongeveer een jaar.
Comment
-
Ik stel grote vraagtekens bij de optiek en stappenmotoren voor die prijs. Fragmentjes op Youtube versterken dat alleen maar, hij ziet er ongelofelijk zenuwachtig uit (veel te snelle, onrustige bewegingen).
Voor de prijs zul je een leuk scannertje hebben, maar ik zou toch zelf voor de TS-7B gaan.
Comment
-
Oke, de scanner is gekocht alstublieft ga geen commentaar geven op de keuze die ik gemaakt heb want hij is dan wel van showtec maar hij is niet slecht, en het is een hele andere keuze dan eerst. Het is uit eindelijk de showtec dj led scanner geworden. Waarom? omdat hij mij heel leuk leek en hij is voorzien met LED verlichting. Later komen er zeker andere maar dit is mijn eerste dmx scanner dus ik vind het wel een goede. Maar nou even een vraag.
Kan ik de showtec dj led scanner van 5 dmx kanalen besturen op een botex sdc 6 of die ander merken? (als het er twee zijn en 1 op master/slave zet kan ik ze dan allebij besturen met die controller?)
groetjes,
Comment
Comment