Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke Scanner??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klein formaat... dat zou wel eens tegen kunnen vallen, net als het gewicht. Had een poosje terug een SCX 600 in m'n handen en die woog aardig door.

Comment

Heb der zelf ook 2 van de scx 500 serie.
      Fijne scanners, zeer degelijk gebouwd en mooie scherpe figuren en kleuren.
      Ook het bewegen van de spiegel gaat soepel en niet met schokken.
      Erg groot zijn ze niet rik ze zijn namelijk lekker smal maar het gewicht is wel flink inderdaad.
      Er zit een flinke transformator in en de buitenkant is van aluminium steviger als een plastic scanner maar het weegt wel iets meer. Maar wel een super scanner ben er erg blij mee en gebruik ze nu ongeveer een jaar.

Comment

oke, ik heb ook deze gezien de varytec easyscan 250 II.
        hoe is deze?
        Hij heeft wel meer dan gobo's 11 en een appart kleuren wiel.
        Jammer niet te koop bij bax maar bij iemand anders.

Comment

Ik stel grote vraagtekens bij de optiek en stappenmotoren voor die prijs. Fragmentjes op Youtube versterken dat alleen maar, hij ziet er ongelofelijk zenuwachtig uit (veel te snelle, onrustige bewegingen).

Voor de prijs zul je een leuk scannertje hebben, maar ik zou toch zelf voor de TS-7B gaan.

Comment

Ik zal wel eens kijken of ik een keer de mogelijkheid zie om langs te komen bij de showroom om een aantal scans uit te proberen, en ook een LED set.

Comment

Voor de Eurolite's TS-7B kan je ook altijd bij mij langs komen??..

De ophangbeugel van de TS-7B's vindt ik niet echt super maar voor de rest een goede lamp..

Weet niet of je in de buurt van Gorinchem Dordrecht woont?

Comment

tegen wie heb je het nou?? tegen mij of tegen onze dj scratch?

Comment

Eigenlijk tegen Dj- Scratch maar jij mag uiteraard ook langs komen...

Comment

Bedankt voor je reactie. Ik woon wel in de buurt (Breda), maar ik wil liever een kleinere scan dan de Eurolite versie. Bedankt voor je aanbod!

Comment

ja, fijn ik woon in roosendaal wel dicht bij Goes haha, maar ik weet het nog niet zeker de eurolite ts-7b lijkt mij wel wat vanwege de vele functie's dus nog even verderkijken op google en merksite's

Comment

Oke, ik heb gekeken en ik vind de eurolite ts-7b een mooie goede scanner. Maar als de Varytec easy scan 250 een (slechtere) stappenmotor is wat voor stappenmotor heeft de eurolite ts-7b?

Comment

Ik heb deze mogen zien en ik heb niet gemerkt dat de stappenmoter slecht werkt. Gewoon vloeiende bewegingen.

Comment

TS-7B heeft nette stappenmotoren voor het geld waar je best goede vloeiende bewegingen mee kunt maken. Waren overigens de scanners van youri119 op het forum die ik getest had, dus hij zal ook wel ervaringen kunnen delen.

Comment

Oke, dat word dan weer moeilijk uuhhmm... ja, nog even verder kijken

Comment

Oke, de scanner is gekocht alstublieft ga geen commentaar geven op de keuze die ik gemaakt heb want hij is dan wel van showtec maar hij is niet slecht, en het is een hele andere keuze dan eerst. Het is uit eindelijk de showtec dj led scanner geworden. Waarom? omdat hij mij heel leuk leek en hij is voorzien met LED verlichting. Later komen er zeker andere maar dit is mijn eerste dmx scanner dus ik vind het wel een goede. Maar nou even een vraag.

Kan ik de showtec dj led scanner van 5 dmx kanalen besturen op een botex sdc 6 of die ander merken? (als het er twee zijn en 1 op master/slave zet kan ik ze dan allebij besturen met die controller?)

groetjes,

Comment

Working...
                                X