Announcement

Collapse
No announcement yet.

Prolyte introduceert nieuwe couplers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prolyte introduceert nieuwe couplers

In de aanloop van Den Helders grootste gratis familiefestival wordt er een DJ contest gehouden, waarbij beginnende DJ's in diverse dancegenres hun talent mogen bewijzen. De beste DJ wordt beloond met een optreden op het Dancestage van Last Minute Summer Event op 3 september in Quelderduyn.

Er wordt gezocht naar dj's die de volgende stylen draaien:

Groove, club, tribal, clubtech, trance, techtrance, techhouse, funk, mellow....

De winnaar mag draaien op het Last Minute Summer Event DJ Stage en zal worden opgenomen in ons bestand voor feesten in de nabije toekomst.

Omdat er niet zoveel tijd en plaatsen beschikbaar zijn, selecteren wij de beste 24 demo's / DJ's om op de contest te draaien...

Er zijn 4 voorrondes, 2 halve finales en een finale welke van start gaan op 17 juni a.s.
    Van elke ronde gaan de 2 beste DJ's steeds door totdat er 4 DJ's overblijven voor de finale!!

Gelet wordt op opbouw, platenkeuze, orginaliteit, uitstraling en uiteraard de kwaliteit van het mixen..
    Dit zal worden beoordeeld door een 4 koppig deskundige jury doormiddel van een puntensysteem...

Dus stuur je demo op naar het onderstaande adres, uiterlijk vóór 3 juni a.s. en misschien wordt je uitgenodigd...

Succes.

JC Postbrug Stichting Triton
    Koningsplein 1
    1780 AM Den Helder

Voor meer informatie over het festival, surf je naar www.lmse.nl

Gaaf, ik Ga m,n Demo zeker opsturen, alleen ik kan nergens op de site zelf iets over dat contest vinden, dus vroeg ik me af hoe kom je aan deze info?

Comment

Originally posted by DJ Kone
      Gaaf, ik Ga m,n Demo zeker opsturen, alleen ik kan nergens op de site zelf iets over dat contest vinden, dus vroeg ik me af hoe kom je aan deze info?
      Ik ben bevriend met de organisatoren. De site voor 2005 komt binnenkort on-line. Je kan wel de site van 2004 bekijken voor een indruk van het festival.

Comment

Ok dan, bedankt iniedergeval ik heb m,n Demo klaar liggen doe hem vanavond op de bus! :D

Comment

ik ga dan ook wel mee doen dat staat vastmaar of ik doorkom met me demo is een 2e
          en mag het ook gewoon slegt kwaliteit opgenome zijn ??
          ik bedoel met mp3 speler ofzo ?? :?: :?:

Comment

Originally posted by DJ_JOHAN_TUNEZ
            ik ga dan ook wel mee doen dat staat vastmaar of ik doorkom met me demo is een 2e
            en mag het ook gewoon slegt kwaliteit opgenome zijn ??
            ik bedoel met mp3 speler ofzo ?? :?: :?:
            Ik denk niet dat je erg serieus genomen wordt als je een demo opstuurt met een heel slechte (inderdaad, dat schrijf je met CH) kwaliteit. Kan je niet bij iemand anders een demo maken en opnemen? Met een goedklinkende demo kom je veel verder, denk ik!

Comment

Dat ben ik helemaal met je eens Dyno!

Een goede Demo met een overtuigend verhaal erbij, daar kom je ver mee :!:

Comment

ik probeer morge me aperatuur op me pc aan te sluite en lukt dat niet ga ik wel effe rond vrage of mensen me ermee willen helpen ik bedoel alleen met de opname doen het mixe doe ik zelf tja een 15 jarige kan de was doen :lol:

Comment

hier zijn alvast 2 tips...

Als je nog geen recorder hebt gebruik dan audacity

Sluit je apparatuur aan op je line ingang want op je microfoon ingang wordt het niks.

Suc6!

Comment

dat had ik al begrepen erruit hehe :P
                    maar ik zoek dat proggrammatje effe op en ik mix de boel effe bij elkaar hierzo :lol:

Comment

Het is zeker aan te raden om een knappe demo te sturen ja. Denk als er naar geluisterd word en het kraakt of ruist aan alle kanten :( Dan word het snel weer uit gezet denk ik.

Maar succes alvast.

Comment

hey Sergio
                        dat heb ik nu al :( maar ik neem nu op via me pc en zo,n snoertje
                        wat drive-in apollo DJ Wessel zij

drive-in apollo DJ Wessel Geplaatst: Ma Mei 09, 2005 5:14 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

hier zijn alvast 2 tips...

Als je nog geen recorder hebt gebruik dan audacity

Sluit je apparatuur aan op je line ingang want op je microfoon ingang wordt het niks.

Suc6!

Comment

En, lukt het??

Comment

ja ik had hem in de gewone output van me versterker gedaan ik zag later dan ik heb in de rec moest doen haha :P want die had ik niet gezien :oops:

Comment

Mijn demo is al onderweg:D

tipje..... :!: :idea:

Opnemen met magix studio. Afwerken met cubase.
                              Track's splitten en de titels van de track's op de cd zetten.
                              (als je een nieuwe cd-speler hebt kan je in je schermpje zien welk nummer er gedraaid wordt.)

Dan komt het goed over en profesioneel. Zo ben ik al meerdere keren uitgenodigd om te komen draaien. Werkt echt goed :wink:

Succes :D

Comment

Working...
                              X