Announcement

Collapse
No announcement yet.

animation laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is maar goed dat jullie helemaal in GOES zitten met je showroom.
    Als jullie dichterbij hadden gezeten ben ik bang dat ik elke dag in jullie showroom zat en mijn complete salaris zou weggeven.

Led Devil is (op animation lasers na) precies wat ik leuk vind en wat ik bedoelde.
    Toch maar iets minder opmaken tijdens de vakantie dan??? hmmm denk dat mijn partner gaat flippen hahaha.
    Gelukkig heb ik nog even de tijd tot oud&nieuw.

Comment

Kom gerust eens een dagje langs, maar neem dan wel een aanhanger mee! ;) Showroom is overigens niet zo groot, misschien heb je daar geluk mee, maar is wel zo efficiënt mogelijk ingedeeld en we kunnen ook altijd nog spullen uit het magazijn halen om te laten zien. :D

Comment

ja ja ja ja een goeie verkoper ben je zeker!!! als je me ook nog een beetje sponsort is het een prima deal hahaha.

ik bekijk het nog wel eventjes...eerst maar eens op vakantie en kijken of ik dan nog wat geld overhoud daarna.

Comment

Over prijzen kan altijd nog gepraat worden met een bak koffie er bij. ;) En tot 15 oktober hebben we sowieso nog de Bax Mega Korting, dan kun je nog mailen voor korting op de producten die je wilt bestellen.

Comment

hmmmm dat is dan wel weer intressant....15 okt...dat is aanstaande vrijdag...hmmmmm vanavond toch maar ff de webshop bekijken dan hahahah

Comment

Working...
            X