Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lichtshow

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het gaat mij meer om de apperatuur die er in moet.... wat is realistish.. en het is voor school hoe mooier hij word hoe hoger cijfer ik krijg

Comment

Huiswerk moet je zelf maken, hulp kan je altijd vragen maar laat eerst zelf eens wat zien (en een plaatje met een ronde truss daarin zegt niet veel....)

Comment

hahah, ik heb het ontwerp met de trussen af: nu nog een paar bars maken: http://www.superdumpert.nl/?di=1412864565469 welke moving heads heb ik nodig vraag ik mij af... het liefst dat hij rbg heeft...

Comment

Wat dacht je er van dat je zelf eens opzoek gaat naar movingheads met RGB?
          Of moet ik het voor je doen? Klik en vind.

Comment

En je denkt op school dat ze het verschil kunnen zien tussen een budgetheadje waar een 3D-simulatie van gemaakt is of een Martin headje waar een 3D simulatie van gemaakt is?

Comment

Néén, dat denk ik ook niet. Blijf oefenen met Dashlight, het is een prima programma voor simulaties. Kijk op de Dashlight website voor voorbeeld video´s. Verder denk ik dat wij je hier niet echt verder kunnen helpen.

Comment

Mijn tip is: maak het zelf. Mocht je uiteindelijk een onvoldoende, of een laag cijfer halen kun je naar de leraar stappen en vragen wat er mis is. Daar leer je waarschijnlijk meer van dan wij alles voorkouwen;)

Comment

Working...
                X