Announcement

Collapse
No announcement yet.

showtec phantom 250

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• showtec phantom 250

goedendag,

ik heb een jaar of 2 geleden 2 showtec phantom 250 spots aangeschaft.
    nu heb ik er vadeweek 2 bijgekocht maar op deze heads staat een andere versie.
    de dmx kanaal indeling is iets anders als die van mijn oude.
    weten jullie misschien of ik hier iets aan kan doen om ze hetzelfde te krijgen?

Eric

even offtopic en ik weet niet of het mag maar bevallen ze een beetje?
    de bewegingen enzo zijn ook wel soepel te noemen ofniet?
    Wat zijn de voor- en nadelen van deze head?
    Ik wil er namelijk ook 2 aanschaffen.

Een antwoordt op je vraag kan ik je helaas niet geven.

Comment

Hallo Eric,

Naar mijn weten is hier helaas niets aan te doen. Zijn sinds korte tijd ook in bezit van enkele 250 kopjes, maar de manier waarop ze reageren op dmx is helaas niet te veranderen.

Je zult dus 2 verschillende programma's moeten maken om alle koppen hetzelfde te laten doen.

Comment

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
        Je zult dus 2 verschillende programma's moeten maken om alle koppen hetzelfde te laten doen.
        Kan gewoon in 1 programma, je zal ze alleen moeten behandelen als 2 verschillende type movingheads in je programma.

Comment

Als je persee alles tegelijk aan wilt sturen, kun je kiezen de nieuwe te verkopen, en op marktplaats ofzo de oude terug te kopen, of de oude verkopen en 2 nieuwe bij kopen ( ik zou voor keuze 2 gaan )

Succes ermee!

Comment

Ik zie niet in waarom hij zijn headjes moet verkopen als je er met het programmeren gewoon rekening mee kunt houden en ze daardoor gewoon gelijk kunt laten lopen en hetzelfde kunt laten doen. Lijkt me volledig overbodig.

En zowel softwarematig als op een lichttafel kun je daar rekening mee houden.

Comment

Het zijn keuzes. Of je houd ze inderdaad, en houd er aan over dat je ze niet precies tegelijk kunt besturen, of je verkoopt ze en het kan wel.

Comment

Originally posted by Paradise View Post
                Kan gewoon in 1 programma, je zal ze alleen moeten behandelen als 2 verschillende type movingheads in je programma.
                Dat is eigenlijk wat ik bedoel. 1 programma met daarin de beide kopjes anders ingeprogrameerd.

Comment

zijn ze in de settings niet terug te zetten naar de oude versie?
                  Dit hebben wij ook kunnen doen met de explorer 250. We hadden er 6 en later zijn er 4 mk2 bij gekomen deze hadden een extra dmx kanaal en 2 kanalen waren omgedraaid. Maar je kon op de kop zelf wel de software terug zetten op de oude versie. Zo hoefde ik zelf niks anders te doen qua programmering.

Comment

bedakt voor de tips.
                    ik heb ook van wel is van iemandgehoord dat die zijn movngheads had laten updaten
                    weet iemand hier meer over of dat bij deze heads ook mogelijk is?

Comment

je zou altijd de td van highlite kunnen mailen.

Comment

Klopt het dat ik heb gehoord dat ze uit het assortiment gaan?

Comment

Geen idee, maar je kunt gewoon via je dealer contact opnemen met Highlite. Is een kwestie van een andere chippie in een printje prikken is mij ooit verteld (Of printje swoppen). Tevens kan een dealer jou ook vertellen of het een uitlopend model is.

Comment

Working...
                          X