Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jaren 70

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heej John,

Ik weet niet of je 70's feest inmiddels al geweest is. En ik weet dat je niet wil huren/kopen maar toch kwam ik tussen m'n favorieten nog een leuke site tegen van iemand die oude effecten spaard.

Gratis website in een paar klikken gemaakt. Geen pc nodig, teksten plaatsen en foto's uploaden en klaar.

Ik dacht wel leuk om is te kijken op die site en je misschien te laten inspireren :wink: .

Groetjes!

Comment

Hallo George.

Het feest is afgelopen weekeind geweest, en was een echt succes!

Boven de dansvloer had ik 16 x par 56 met daarin geel, rood, blauw en groene filters. Gewoon basic dus.
      In het midden had ik een spiegelbol hangen met daarop 2 par 36 puntjes open wit gericht.Verder hing er een 1500W stroboscoop en 4x 36W blacklight.
      De vloer rondom de dansvloer was stationair uitgelicht met 6 multiparren 575W met daarin een filter in evening bleu, om een gezellige rustige sfeer buiten de dansvloer te creeen. De bar was indirect met 600W bright pink verlicht.
      Verder had ik een dmx gestuurd projectiedoek hangen, wat ik regelmatig naar beneden liet rollen om een videoclip te kunnen draaien.
      Ook had ik vanaf het podium bijna continue een stroom van "koude"rook, en dat liep dan weer mooi over de dansvloer.
      Er speelde een band van 8 personen een tweetal setjes muziek uit de jaren 70, die hadden een frontlicht van een tweetal pc's van 1000W met daarin pale gold.Ook de disco had een pc op het front van 1000W met ook pale gold daarin.

Het feest begon om 19:00, en was afgelopen om 04:30 zondagmorgen!
      Kortom: een druk weekeindje geweest maar wel een prachtige ervaring rijker!

Comment

Klinkt goed, Heb je ook foto's gemaakt?? :D

Comment

Wel gemaakt, maar niet echt gelukt.....
          Altijd lastig vind ik, met dat vreemde licht. Helaas, ik had het graag laten zien! Ik krijg een sfeerfoto met licht nooit mooi, ik weet niet wat dat is.
          Misschien dat ik via via nog wat foto's kan krijgen, en dan zet ik ze uiteraard hier weg.

Comment

Maar ook kale opstellingsfoto's zijn welkom hoor ;)

Comment

Die moet ik dan wel hebben natuurlijk......

Comment

Dat kan ik niet weten, jij had het over sfeerfoto's. ;)

Comment

Ik baal er wel van dat ik geen fatsoenlijke foto's heb. Het einresultaat was gewoon erg leuk!

Comment

Working...
                  X