Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jaren 70

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hoe wil iedereen dit voor elkaar krijgen want dj is een relatief kleine wereld tegenover de meeste andere hobby's sporten maar ondanks dat wordt ongeveer nog maar 2 a 3 % bekend

Comment

Originally posted by DJInsidious
      Samen met m'n pa (ja inderdaad m'n pa :D ) een pand kopen en daar een discotheek cq. club van maken. Uiteraard wil ik dan zelf wel de host worden. Op zijn tijd ook eens DJ's als Jean en degelijke uitnodigen, is echt wel een droom... Of het gaat lukken...

Wat is het aandeel van je pa daarin dan?

Comment

Hij is zelf (dan praten we wel over 20 jaar terug) ook bezig geweest in de DJ wereld. Of ik het van hem heb weet ik niet, maar het aandeel van hem is in ieder geval veel kennis, en wellicht een flinke som geld als dat er tegen die tijd is.

Comment

Voor die som geld heb je de staatslotterij :wink:

Comment

Maar ook jij weet Case, dat die kans uitermate klein is...

B2T!

Comment

Een lkkr spulletje kopen, een drive-in beginnen samen met me vriend. Wat daarna komt? Ach, dat gaat nog zooooooo lang duren :wink:

Comment

Laat ik dan ook mijn plannen maar eens posten :D

Gewoon lekker op feestjes blijven draaien, misschien steeds grotere en meer ;) , :D
                mijn DJ-gear uitbreiden/upgraden
                een beetje helpen bij theater/open podium/enz , vooral die waar veel muziek gebruikt wordt :twisted:
                Er een beetje geld mee verdienen is ook wel leuk

En natuurlijk het belangrijkste er LOL :lol: in hebben

Comment

Ik ben niet van plan om er geld ermee te gaan verdienen (winst maken al helemaal niet, is niet voor veel mensen weg gegelegd).
                  Een nieuwe stereo bijv. koop je ook niet om er geld mee te verdienen.
                  He gaat mij enkel om het plezier en het plezier van anderen.

Ik draai nu af en toe op feestjes van bekenden, verder nog niet.
                  Misschien dat ik ooit nog eens in een discotheek o.i.d. wil draaien, maar beroemd hoef ik er niet mee te worden.

Comment

Beroemd is ook niet mijn mikpunt (zou wel leuk zijn, maar een beetje kleine kans)

Over dat geld verdienen, ik heb het ook niet over bakken met geld, gewoon een beetje, zodat jeweer sneller nieuwe gear hebt en dus meer plezier :D

Comment

Mijn plannen voor de toekomst zijn al bij vele bekend. (ook producers etc.) Ik Wil in het buitenland doorbreken en het zelfde niveau gaan halen als Carl Cox. Underground in londen bijvoorbeeld. Dat lijkt me echt helemaal te gek. Draai nu af en toe op wel grotere feestjes maar mag van mij wel vaker zijn hoor. Ik zou dan ook graag mijn geld er mee willen verdienen. Want ik leef al van kleins af aan voor muziek en niets meer :D

Comment

Jaren 70

Hallo, ik ben op zoek naar ideeen voor wat betreft kleurenfilters voor een jaren 70/disco feest.
                        Zelf denk ik aan harde kleuren op de dansvloer, zoals rood, blauw, geel en groen. Kortom, een beetje de standaard kleuren.
                        Natuurlijk komt er ook een spiegelbol met een tweetal open wit parren er op, gecompleteerd met een dotje rook, een flinke stroboscoop en niet te vergeten een snufje blacklight.
                        Vanaf een donkere wand laat ik een "waterval" van "koude"rook naar beneden stromen, waardoor ik met een tweetal róse parren schijn.
                        Ook speelt er een band van een man of 7 een paar setjes, en die zet ik als front in 152 Golden amber met een paar pc's.
                        Als tegenlicht van de band en de drive-in zoek ik nog iets met afwijkende kleuren als die boven de dansvloer.(open wit misschien, en dan schuin naar onder gericht?) Het front van de drive-in gaat ook met een paar pc's met 152 er in.

Heeft iemand nog ideeen voor wat betreft de kleuren op vloer, front of tegenlicht voor dit soort feestjes? :?
                        Ik hoor het graag!(natuurlijk zijn ook voorbeeld foto's erg welkom!)

Comment

Wat natuurlijk wel hartstikke leuk is op een dergelijk feest, is kijken of je aan wat vintage lichteffecten kunt komen :D Zwenkbalken of iets zoals een Bello zal prima staan. Er zijn nog wel degelijk mensen die deze inmiddels gepensioneerde lichteffecten helemaal levend houden, wellicht kun je er een paar huren voor een leuk prijsje.

Wellicht kun je met een setje parren een beetje het verlichte dansvloer-effect krijgen, met bijvoorbeeld lichtpaars, lichtblauw, lichtgroen, geel.

Comment

Flink bijhuren is in dit geval niet de bedoeling, ik heb meer dan genoeg licht van mezelf. Alleen ben ik geinterreseerd in verschillende ideeen of ervaringen met leuke kleurkombinaties die het op zo een feest goed zouden doen.
                            Waarschijnlijk dat er hier wel mensen zitten die vaker een jaren 70 party doen of hebben gedaan?

ik denk nu ineens dat een bellenblazertje ook wel in dit geheel past?

Comment

Hoeft uiteraard niet flink bijhuur te zijn, maar bijvoorbeeld één apparaat als center-effect gebruiken zou al mooi zijn, en helemaal in stijl. ;) Het was ook maar een brainstorm.

Comment

Ik begrijp dat het een brainstorm was, bedankt in ieder geval! :wink:

Comment

Working...
                                X