Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik zou ook voor de pioneers gaan, die staan namelijk overal en , het is net zoals de technics je kan leren draaien op een draaitafel die anders is als een technics maar zodra je op een technics gaat draaien voor het eerst dan schrik je toch even van jezelf.
het is net zoals de technics je kan leren draaien op een draaitafel die anders is als een technics maar zodra je op een technics gaat draaien voor het eerst dan schrik je toch even van jezelf.
en het schijnt dat de technics meer functies heeft dan de pioneer alleen dat deze wel veel slechter zijn, hij heeft een functie voor sdkaarten maar vele nummers worden niet gevonden door de cdspeler.. ik zou persoonlijk voor de pioneer gaan :)
Voor het groeiend aantal klussen ben ik opzoek naar een viertal msd scans. Ik heb nu 2 scx500's van martin, maar deze gaan het niet trekken op de grotere feesten. Ik heb opzich niet veel eisen aan de scans, roto gobo zijn fijn zijn.
Ik zie nergens staan dat het tweedehands scanners moeten zijn?
Maar de de openingspost is dan ook heel erg beknopt, wellicht dat Roderick zelf enkele scans kan voorstellen, en vervolgens daar meer info over vragen?
(Helaas heb ik zelf geen tot amper ervaring met MSD-scans.)
o ja, sorry had ik verkeerd gelezen :oops:
Maar 2 msd scanners met een budget van €700,- lijkt
me erg krap. Heb je al gekeken naar de Showtec scorpion ?
Als ik het goed heb is de Irock een kleurenwisseler (color changer met gobo's) misschien bestaat er ook een scan versie van. Ik ben nu hard opzoek naar een tweede hands setje.
Comment