Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ja, maar hij kreeg hem weer terug omdat de officier van justitie hem zo aardig vond (was een vrouw trouwens, miss heeft dat er iets mee te maken - no offence) 8O :? 8O :?
Sommige dingen kunnen inderdaad té ver gaan, vind hem niet echt onaardig draaien, maar ik mag hem helemaal niet, hij is echt té arrogant nu hij tot de 'top' van NEDERLAND behoort... Hij vergeet even dat hij ook ooit als klein ventje is begonnen, net als de meesten van ons hier...
Ik zou bijna willen zeggen Jean, 'respect de skills' van de mensen die NU goed zijn als 'klein ventje'!
Ok, jullie vinden hem niet goed draaien etc.. , dat heeft met smaak te maken, geen probleem dus :wink:
Maar als je zegt dat iemand die je niet persoonlijk kent een lelijke rotkop heeft klopt het niet helemaal!
Het is misschien niet de juiste benaming, maar die gast is echt hard arrogant, heb je wel eens interviews van hem gezien :? :? :evil: !!mensen, wat is die arrogant!! :evil:
Ikzelf heb hem nog niet horen draaien, maar als hij zo groot is zal hij wel goed zijn. Maar niemand kan ontkennen dat hij in het interview arrogant overkomt.
Sommigen die hier zeggen dat hij niet goed draait, zeggen dat uit jaloesie of omdat ze hem arrogant vinden. Maar persoonlijkheid en techniek staan nog wel los van elkaar he jongens.
Over dat bandwerk had ik nog nooit gehoord. Lijkt me toch moeilijk om bandwerk op vinyl te zetten:P
Ikzelf heb hem nog niet horen draaien, maar als hij zo groot is zal hij wel goed zijn. Maar niemand kan ontkennen dat hij in het interview arrogant overkomt.
Sommigen die hier zeggen dat hij niet goed draait, zeggen dat uit jaloesie of omdat ze hem arrogant vinden. Maar persoonlijkheid en techniek staan nog wel los van elkaar he jongens.
Over dat bandwerk had ik nog nooit gehoord. Lijkt me toch moeilijk om bandwerk op vinyl te zetten:P
tuurlijk, als je op grote feesten mag draaien ben je zowiezo top!!!wa een dikke zever
en mensen die zeggen dat hij niet goed draait.....zullen waarschijnlijk wel beter weten waar ze over praten dan iemand die hem nog niet gehoord heeft, hoe kan jij dit nu weten.Ok, iedereen kan toch pitchen zelfs de lompste mensen, check jean
tuurlijk, als je op grote feesten mag draaien ben je zowiezo top!!!wa een dikke zever
en mensen die zeggen dat hij niet goed draait.....zullen waarschijnlijk wel beter weten waar ze over praten dan iemand die hem nog niet gehoord heeft, hoe kan jij dit nu weten.Ok, iedereen kan toch pitchen zelfs de lompste mensen, check jean
Ik snap je reactie niet goed Gonzo. Aan de ene kant lijk je te zeggen dat ik gelijk heb dat hij goed moet draaien aangezien hij grote feesten draait.
Aan de andere kant zeg je dat ik niet weet waarover ik praat aangezien ik hem nog niet heb horen draaien?
Comment