Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kleine rookmachiene

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Euhm... F-80Z (een rasechte rookmachine) met Hazer vloeistof? Dat zou ik niet aanraden.
    Niet alleen omdat het mogelijk schade toe kan brengen aan je rookmachine, maar ook omdat de vloeistof tot een ander punt verhit wordt waardoor enige chemische reacties kunnen plaatsvinden.

En omdat ik geen scheikundeprofessor ben, maar copywriter, zou ik het niet doen. ;)

Comment

Oke, als de tank op is (in de rookdoos) dan koop ik wel goede rookvloeistof. Welke raad je me aan (wel van JEM)?
      En wat moet ik met de rest van jerrycan?

Comment

Welke raad je me aan (wel van JEM)?
        ZR Mix of Intelligent Fog. Gebruik zelf de Intelligent.
        En wat moet ik met de rest van jerrycan?
        In een hazer gieten.

Comment

ja, haha en als je geen hazer hebt uuhhh..

Comment

Verkopen? Of een hazer kopen...

Comment

Ik ben op zoek naar rook die zo snel mogelijk weer verdwijnt. Zodat het een CO2 effect geeft in mijn verticale rookmachines.

Comment

JEM pro Steam simulation.

Hebben we nog niet in het assortiment, kunnen we wel leveren. Zie momenteel alleen een 25-liter versie staan.

Ik zal eens een prijsje opvragen en even navragen of we ze ook in kannen kunnen krijgen die iets kleiner zijn dan 25 liter. :)

Comment

Ze zijn in het klein verkrijgbaar (9.5 liter), maar dan zou de leverancier een prijs bij Martin moeten opvragen.
                  Een 25 liter kan kunnen we leveren voor €150,-

Echter, wanneer je op een feestje met regelmaat spuit (het trekt vrij snel weg), heb je zo'n kan best aardig vlot leeg denk ik. ;)

En met 6 euro per liter is de prijs ook vrij goed te doen, zeker voor JEM vloeistof.

Comment

Working...
                  X