Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muur Belichting!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In dat geval kun je het beste nog een leuke sturing nemen waarin je diverse programma's zelf kunt zetten. De LED manager heeft wel wat programma's aan boord, maar daarbij kun je zelf niet echt instellen welke kleuren hij moet gebruiken om die fade en chase te maken. Wanneer je nog een externe sturing neemt om de LED manager aan te sturen kun je nog zelf programma's maken. (Waarbij je dus zelf kunt kiezen welke kleuren zij aannemen e.d.)

Comment

Je bedoelt dus gewoon een goede stuurtafel?

Comment

Ja.
        Inmiddels zijn er ook Micro LED Managers, welke een stuk goedkoper zijn. Deze kun je ook stukken makkelijker wegwerken en aansturen met een externe controller.
        Voordeel hiervan is ook dat je je projectoren kunt opdelen in bepaalde segmenten van een x aantal stuks, zodat je ze ook verschillend van kleur kunt laten veranderen. (Doordat je dan over meerdere voedingen beschikt die via DMX kunnen worden aangestuurd.)

In jouw geval kun je dus 5 van die projectoren aansluiten op één voeding. (5x10W=50W) Deze voeding kan dan door een eenvoudige lichtsturing worden aangestuurd.

Comment

Dus als ik het goed begrijp.. Is dat een soort van besturing voor deze lamp? :D

Comment

Het is een voeding voor de lamp welke ook nog eens ingebouwde functies heeft, zo moet je het een beetje zien. Een soort stand-alone functie. ;)

Comment

Oke bedankt! Ik denk dat mijn vragen allemaal zijn beantwoord :D

Comment

Working...
              X