Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muur Belichting!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

LEDparren zijn alleen geschikt als je enkele delen van de muur wilt belichten, of deze slechts wilt gebruiken als accent. En de vraag is dus of de topicstarter dit effect wilt bereiken, of dat de complete muur belicht dient te worden.

Comment

Gehele muur.. Maar ik heb de afmetingen eindelijk :D De muur is ongeveer 9 x 9 meter. Dus ik denk dat er 5 of 4 boven en onder moeten worden.. Tenzij iemand een beter idee heeft..?

Comment

Wellicht dat je de lichtopbrengst eens kunt bekijken in de showroom van Bax. Zo kun je al een stuk beter inschatten hoeveel fixtures je nodig zult hebben.

Comment

Originally posted by VOR
          Gehele muur.. Maar ik heb de afmetingen eindelijk :D De muur is ongeveer 9 x 9 meter. Dus ik denk dat er 5 of 4 boven en onder moeten worden.. Tenzij iemand een beter idee heeft..?
          En, is er al wat besteld.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Originally posted by DJJAN-PAUL
            Originally posted by VOR
            En, is er al wat besteld.

Groeten, Jan-Paul
            Sorry maar wat bedoelt u? En ik denk niet dat wij naar de showroom kunnen om te bekijken of het een geschikte lamp is. Wij zijn namelijk gevestigd in Rotterdam en we zouden dan een best wel lange reis moeten maken.. En het is wel mogelijk hoor maar ik weet niet zeker of het zou kunnen i.v.m tijdgebrek. Ik heb wel nog 1 vraag hoeveel licht geeft de lamp per m²? En wat is de felheid van de lamp? Hoe fel schijnt de lamp?

Comment

Jan-Paul bedoelde of er inmiddels al een mooie van kleur veranderende muur te zien is. ;)

Wat betreft de lichtopbrengst per m² en de felheid, dit is zeer lastig te zeggen. Ik blijf er bij dat het het beste is om toch het apparaat eens in de showroom te gaan bekijken voor een impressie. Eventueel kan het apparaat vergeleken worden met andere apparaten, om een indruk te krijgen van de lichtopbrengst en mogelijkheden.

Kortom, liever wat tijd vrijmaken om eens naar de showroom te gaan, dan nog meer tijd kwijt zijn om het complete setje proberen te verkopen omdat het niet aan jullie eisen voldoet. ;)

Comment

Originally posted by Rick
                Jan-Paul bedoelde of er inmiddels al een mooie van kleur veranderende muur te zien is. ;)

Wat betreft de lichtopbrengst per m² en de felheid, dit is zeer lastig te zeggen. Ik blijf er bij dat het het beste is om toch het apparaat eens in de showroom te gaan bekijken voor een impressie. Eventueel kan het apparaat vergeleken worden met andere apparaten, om een indruk te krijgen van de lichtopbrengst en mogelijkheden.

Kortom, liever wat tijd vrijmaken om eens naar de showroom te gaan, dan nog meer tijd kwijt zijn om het complete setje proberen te verkopen omdat het niet aan jullie eisen voldoet. ;)
                Oke ik zal het overleggen :wink: Bedankt voor de hulp!

Comment

Rotterdam -> Goes..........mijn record staat op 45 minuten :)

Dus zo gek veel tijd heb je daar toch ook weer niet veel nodig?

Comment

Sja... maar jij bent zeker zo'n top dj die zich per helicopter verplaatst 8)

Comment

Nee nee, gewoon auto. Was wel 's nachts/ochtends maargoed, het kan :)

Comment

Muur oplichten?

Ik weet dat ik dit wel eens eerder heb gevraagd en ik heb het geprobeerd met de genoemde lamp maar het werkte dus niet.. Nu heb ik nog 3 lampen van Martin gevonden maar ik weet niet welke het beste een muur kan verlichten.. 10x10 muur. Natuurlijk wordt het niet 1 lamp.. Dus wie kan mij helpen?

Lampen:

Comment

Discussies samengevoegd, kan prima verder in het reeds lopende topic over muurbelichting.

Comment

Wat was er mis met het effect? Wij hebben een keer een horizon verlicht (achterdoek in een theater) met één led wash (was geen ding van 100euro, maar 1400) en dat was vrij goed te doen. Met twee al helemaal.

Comment

Ik heb afgelopen week een offerte voor een club uitgebracht, zij hebben ook witte muren en willen deze wat opspicen. Ik heb dat gedaan met 16x JB LED projector en deze op een JB led manager sturing. Dat effect is wel héél erg vet :)

Comment

Originally posted by Robert View Post
                                Ik heb afgelopen week een offerte voor een club uitgebracht, zij hebben ook witte muren en willen deze wat opspicen. Ik heb dat gedaan met 16x JB LED projector en deze op een JB led manager sturing. Dat effect is wel héél erg vet :)
                                Ok die lijkt me wel goed en het idee van LED Parren ook maar die RGB LED Projector kan die overvloeien en kan hij ook gewoon een snelle overgang maken? Dus gewoon *klik* andere kleur?

Comment

Working...
                                X