Ik heb laatst 4 led parren 56 tweede hands gekocht, alleen zonder beschrijving.
De gene van wie ik ze kocht zei dat ze hetzelfde waren als de eurolight.
Nu heb ik de manual van gedownload en de ledpar van mij heeft 8 dipswitches en de eurolight 10.
Dus heb ik nu een probleem ik kan de led par niet in DMX mode zetten.
Ik heb ook de manual van de showtec gedownload want als ik de achterkant bekijk ziet die er hetzelfde uit.
Alleen als ik de verschillede modes wil testen met de dipswitch instellingen lijken ze allemaal te werken behalve de dmx instelling.
Als ik de dipswitch op DMX set dan krijg ik een loop licht.
Ik heb de ledparren wel op DMX gezien toen ik ze kocht en volgens mij was kanaal 1 toen niet rood maar iets anders alleen zeker weten doe ik het niet.
Is er iemand die me aan een beschrijving van de instellingen kan helpen.
Als ik op het label kijk is het een led par van Stage Lighting en het model is BF-PAR56R LED
Ik heb al geprobeerd te googlen alleen dan kan ik het niet vinden.
Hopelijk kan iemand anders me helpen.
Alvast bedankt.
De gene van wie ik ze kocht zei dat ze hetzelfde waren als de eurolight.
Nu heb ik de manual van gedownload en de ledpar van mij heeft 8 dipswitches en de eurolight 10.
Dus heb ik nu een probleem ik kan de led par niet in DMX mode zetten.
Ik heb ook de manual van de showtec gedownload want als ik de achterkant bekijk ziet die er hetzelfde uit.
Alleen als ik de verschillede modes wil testen met de dipswitch instellingen lijken ze allemaal te werken behalve de dmx instelling.
Als ik de dipswitch op DMX set dan krijg ik een loop licht.
Ik heb de ledparren wel op DMX gezien toen ik ze kocht en volgens mij was kanaal 1 toen niet rood maar iets anders alleen zeker weten doe ik het niet.
Is er iemand die me aan een beschrijving van de instellingen kan helpen.
Als ik op het label kijk is het een led par van Stage Lighting en het model is BF-PAR56R LED
Ik heb al geprobeerd te googlen alleen dan kan ik het niet vinden.
Hopelijk kan iemand anders me helpen.
Alvast bedankt.
Comment