Announcement

Collapse
No announcement yet.

american dj flash panel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ja ik ook niet, maar brian is iemand die ik al een jaar of 2,3 ken dus ik blijf altijd ge-update ;)

ik denk dat ik er ook een 6 tal ga aanschaffen 3 per kant!
    tenminste als ik geld heb... hihi

Comment

Is het niet mogelijk als je er meer besteld dat je korting krijgt. Zoals bij een het aanschaffen van één parren? Ik wil er misschien ook wel een paar, of misschien ga ik dan toch voor een LED doek... hhm.

Comment

Wanneer je serieuze aantallen wilt afnemen kan er zeker over de prijs gepraat worden. ;) Maar dan moeten ook wij eens overleggen met leveranciers. Waar blijft overigens je mailtje voor de factuur van de LED-doeken en stickers? :D

Comment

Met meer praat ik slechts over een stuk of 6 á 8. Het voordeel is dat je elke LED kan besturen met de flash panelen, als kost dat je flink wat kanalen. Ook kan je ze natuurlijk creatief inzetten. Maar de LED doeken zijn veel groter en hebben ingebouwde programma's.

Oh, en over die factuur LED-doeken laat die maar zitten. Ik heb vandaag wat stickers van mijn neef gekregen, dus helaas gaat de deal niet door :( Maaaaááár, ik zou de volgende keer bij de opmerkingen van mijn bestelling melden dat ik een sticker met jou handtekening er op wil :D

Comment

Dat was de afspraak niet he. Geen handtekening voor jou.

Beide producten hebben zo hun eigen toepassingen. De Flash Panels lenen zich wat meer voor vaste installatie, de LED-doeken wat meer voor mobiele toepassingen. Beiden hebben hun charmes.

Comment

Madrix Neo staat bij deze in de shop. :)

Kan tot 30.720 DMX-kanalen uitsturen wanneer je er 60 interfaces aan hangt. Is dat genoeg denk je? :D

(Wanneer je meerdere interfaces gebruikt moet je wel Powered usb-hubs gebruiken)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                Madrix Neo staat bij deze in de shop. :)

Kan tot 30.720 DMX-kanalen uitsturen wanneer je er 60 interfaces aan hangt. Is dat genoeg denk je? :D

(Wanneer je meerdere interfaces gebruikt moet je wel Powered usb-hubs gebruiken)
                Holy (...). Ziet er prima uit, kan het ook gebruiken voor andere producten dan alleen LED panelen? En de prijs vind ik ook nog niet zo gek.

Comment

Kan in principe voor alles wat DMX ontvangt gebruikt worden.

Comment

Working...
                  X