Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rookmachine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rookmachine

Dag mensen,

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met een irritant probleem met mijn dateq xtc. Bij het 3e kanaal (de C) heeft hij de neiging oms soms de kracht uit het geluid te gooien. Het algemene geluid wordt zachter en doffer. Zeker de bas, daar zou k3 nog niet eens tevreden mee zijn. Het gebeurt regelmatig maar niet altijd. Draaitafel verwisselen heb ik geprobeert, had geen zin. Bekabeling in orde. Aarde aangesloten. Daar blijft mijn kennis hierover bij. Ik heb nu een 3e draaitafel, dus ik zal dat kanaal toch moeten gebruiken.
    Mijn vraag: Weet iemand wat het probleem kan zijn, en hoe ik het zelf zou kunnen oplossen? Heeft iemand een economische tip waar ik hem kan leten repareren. Woonplaats Den Haag.

Alvast bedank voor je tip

Groeten

hey man,

ik heb dit probleem ook gehad met mijn mixer.
    ik vermoet dat je hem nooit afdekt he,
    want dan is het probleem dat er veel stof in de gleufjes komt van de fader en dan krijg je dat het volume wegvalt of kraakt als de fader helemaal omhoog staat. ik heb een nieuwe gekregen van de winkel want viel onder garantie was pas negen maanden oud.

maar je kan hem schoon laten maken of anders de feder laten vervangen!!!! geen hoge kosten die opwegen tegen een nieuwe te kopen.

mazzel

Comment

Originally posted by themanthatdontspeak
      hey man,

ik heb dit probleem ook gehad met mijn mixer.
      ik vermoet dat je hem nooit afdekt he,
      want dan is het probleem dat er veel stof in de gleufjes komt van de fader en dan krijg je dat het volume wegvalt of kraakt als de fader helemaal omhoog staat. ik heb een nieuwe gekregen van de winkel want viel onder garantie was pas negen maanden oud.

maar je kan hem schoon laten maken of anders de feder laten vervangen!!!! geen hoge kosten die opwegen tegen een nieuwe te kopen.

mazzel

Hoi dank je wel voor je reactie! Ik dek hem altijd af, daarom verbaasd het mij ook. Schoonmaken kan ik natuurlijk altijd proberen. Dank je wel voor de tip.
      vriendelijke groet

Comment

Of zet er gewoon een nieuwe fader in

Comment

die faders zijn koolstof faders daarmee heb je dat niet!!

heb weleens gedraaid met een gpm waar ze zeker een fust bier in hadden gedonderd en die draaide nog zonder kraken ;)

denk zelf dat er iets mis zit met de toonregelings bak

tip je kunt 1 fader overzetten op een andere kanaal dacht ik (ken de opbouw van d xtc niet) dan weet je waar het inzit

Comment

Rookmachine

Ik wil graag een rookmachine kopen, maar ik zit te twijfelen tussen een antari f 80z en een martin magnum 650. welke zal ik nemen?

Comment

IEMAND??

Comment

Ik zou voor de martin magnum gaan,
                hij is kwaliteitief beter en zal langer mee gaan.
                (ligt er natuurlijk wel aan hoe je er mee om gaat :twisted: )

Comment

Als jij verwacht dat je met een héél schreeuwerige, commanderende toon ("IEMAND???") een antwoord krijgt op je vraag en tevens verwacht dat een forumlid hier serieus op gaat reageren bij een dergelijke houding, dan heb je het mis.

[edit door error post door 2 personen]
                  djsteven is zo goed en aardig geweest om je toch een antwoord te geven.
                  [/edit]

En dan nog iets, topics kicken binnen een tijdsbestek van nog geen kwartier wordt zeker niet gewaardeerd...

Dankzij je toon en je onzinnige topickick zet ik dit topic op slot.
                  Stuur me maar een mailtje met genoeg argumenten om mij het topic weer te laten heropenen als je daar nog behoefte aan hebt.

Comment

Topic weer open na mail TS.

Comment

bedankt dj steven voor je antwoord, ik denk dat ik er ook voor ga aangezien martin een goed merk is.

Comment

Antari heeft wel meer output en is 700 Watt, dus zal iets sneller opgewarmd zijn en geeft dus wat meer rook. Martin is verder natuurlijk wel een heel erg goed en betrouwbaar merk en heeft een grotere tankinhoud.

Wat is dus voor jou belangrijker?

Comment

mij maakt het niet uit of het nou 700 watt is of 650 watt, maar mij gaat het er een ook een beetje om wat er in de tank gaat. En stel de vloeistof tank van de magnum 650 is te klein, dan koppel ik hem aan op de tank waar de vloeistof in zit. alvast bedankt voor jullie antwoord.

Comment

Dan zou ik inderdaad voor de Martin gaan. Weet nog wel dat vroeger (zo'n 5 jaar terug) met Antari F80 vaak verstopt was en dat ik hem door moest spuiten met gedestilleerd water..

Comment

Hangt er uiteraard ook een beetje af welke vloeistof je er in mikt. Budgetvloeistof zal meer sporen achterlaten dan JEM vloeistof.

Comment

Working...
                              X