Announcement

Collapse
No announcement yet.

Programeerbare laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nou die Laserworld cs-150g voor 285 euro met een 20.000 pps.
    dan is die toch wel goed. alleen moet je wel een echte ILDA software nemen + hardware

Comment

Wij hebben een laserworld show 1500 g pro met een scan snelheid van 50.000kps met een ilda sturing. Plaatjes is goed te doen met deze maar doe maar eens een lekker stukje tekst dan word het al minder met je kwalitijd. We sturen hem dan met ilda aan op een kleineopenings hoek.

Het is vrij simpel met laser's. Betaal je voor troep dan krijg je het ook. Je kunt wel eens een leuk koopje doen maar gegarendeerd dat je geregeld je neus zal stoten met deze rommel.

Maar verwacht geen wonderen van een laser van een kleine 300 euro.

Ik zou zeggen succes en tot je post van: Ik heb toch die laser van .... gekocht op .... en nu doet ie ...... wat moet ik nu doen.

Of leuker nog: Te koop laser....... Vanwege de overstap naar toch een grotere / betere verkoop ik mijn laser. Deze is voor mij toch........ enz enz.

Kortom mijn advies kies voor iets fatsoenlijks. en niet voor troep. Dit kost je namelijk waarschijnlijk 2x geld 1x slecht 1x toch maar een goede. Maargoed dit is advies je mag er natuurlijk zelf mee doen wat jij denkt wat het beste is,

Succes met het kopen van een laser

Comment

Working...
      X