Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax TDC 100 Beam DMX LED

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax TDC 100 Beam DMX LED

Hallo,

Ik denk erover om een TDC 100 Beam te kopen in de group buy, maar wat kan die?

Ik zie dat die 10 DMX kanalen heeft maar waarvoor allemaal? Ik kom niet verder dan rood, groen, blauw, strobo, interne programma's en muziekgestuurd. Wat zijn de DMX kanalen van het ding?

Draaien de bundels of iets dergelijks?

Maak die (veel) geluid?

Iemand gebruikerservaring of heeft hem eens gezien?

Ik weet dat Rick bezig is geweest met het testen van deze producten, die zal vanzelf wel reageren ;)

Comment

Heb inderdaad zelf de producten getest.

Bundels draaien niet, het effect heeft LED-clusters aan boord, dus per lens heb je 64 LEDs in een matrix van 8 bij 8 LEDs. ;)

Hier kun je dus erg leuke effecten mee uithalen die je tot in detail kunt instellen en daar komen die DMX-kanalen bij kijken. Patronen, patroonsnelheid etc. zijn zodoende in te stellen. En je hebt ook een stel ingebouwde programma's die je kunt aanroepen.

De bestuurbaarheid van de LED-clusters is opgedeeld in 2 stukken. Dus je hebt 1 lens apart, de 2 anderen reageren samen. Al zul je toch vrij vaak alle drie de clusters gebruiken om de hele zaal vol te projecteren. ;)

Zo kom je al gauw aan een groot aantal DMX-kanalen.

Verwacht overigens nog niet veel van de handleiding, want de Nederlandse versie moet nog geschreven worden. ;) Voor je vragen kun je uiteraard wel hier terecht of bij de helpdesk. :)

Comment

laat maar ik ben er al achter gekomen

Comment

Is het effect op de vloer hier mee te vergelijken?

Comment

Meer zoiets, maar dan in een venster van 8x8 en 3 lenzen. ;)

zijn ook erg beweeglijke figuren mee te maken.

Comment

Als ik mee doe met de actie kan ik dan direct wat Decotruss haken mee bestellen? Waar kan ik dat dan opgeven?

Comment

Ik heb hem besteld, maar kan ik ook nog de Decotruss haken erbij bestellen?

Comment

Dat moet prima mogelijk zijn. Aangezien ik zelf momenteel thuis zit en niet in het systeem kan, zou ik adviseren de helpdesk even te bellen. ;)
                  Dan worden de haken bij je bestelling van de Group Buy gezet en gaan ze samen de deur uit.

Comment

Hallo,
                    Ik heb vandaag de Bax TDC 100 DMX Led ontvangen (Goede service btw!), en vroeg mij af of ik die samen met 4 Showtec LED 56 Parren kan aansluiten op mijn Showtec LED Operator 4, en hoe ik dan de dipswitches achterop moet instellen..
                    Alvast bedankt!

Comment

Is eigenlijk niet mogelijk, omdat een LED Operator 4 gebouwd is om LED-parren aan te kunnen sturen. Hiernaast vraagt de TDC 100 tien DMX-kanalen, teveel om met je sturing goed aan te kunnen sturen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        Heb inderdaad zelf de producten getest.

Bundels draaien niet, het effect heeft LED-clusters aan boord, dus per lens heb je 64 LEDs in een matrix van 8 bij 8 LEDs. ;)

Hier kun je dus erg leuke effecten mee uithalen die je tot in detail kunt instellen en daar komen die DMX-kanalen bij kijken. Patronen, patroonsnelheid etc. zijn zodoende in te stellen. En je hebt ook een stel ingebouwde programma's die je kunt aanroepen.

De bestuurbaarheid van de LED-clusters is opgedeeld in 2 stukken. Dus je hebt 1 lens apart, de 2 anderen reageren samen. Al zul je toch vrij vaak alle drie de clusters gebruiken om de hele zaal vol te projecteren. ;)

Zo kom je al gauw aan een groot aantal DMX-kanalen.

Verwacht overigens nog niet veel van de handleiding, want de Nederlandse versie moet nog geschreven worden. ;) Voor je vragen kun je uiteraard wel hier terecht of bij de helpdesk. :)
                        Hallo Rick
                        toevallig ben ik bezig de gebruiksaanwijzing te vertalen. dus mocht er intresse voor zijn dan post ik hem hier wel

Comment

Working...
                        X