Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rookmachine aanschaffen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan wordt inderdaad het verwarmingselement weer goed opgestookt. ;) Afhankelijk van de 'voorraad rook' die je nog overhebt kan je als hij paars wordt nog even doorgaan.

Hij kan een poosje vol gas uitstoten, dan moet hij even bijwarmen. Verminder je de output (bij WSM02 en WSM03) dan kunnen ze wat langer doorstomen.

Comment

Veeeeeg. Zolang onze WSM rookmachines nog niet zelf een peuk kunnen opsteken, hoeft het daar niet over te gaan in dit topic. ;)

Comment

ZR mix is niet geschikt voor iedere rookmachine.
        Heb zelf een aantal rechtop spuitende rookmachines die er niet goed mee overweg kunnen..showtec (dunne) vloeistof is geen probleem...

Comment

Heb de WSM03 en WSM03-M er ook mee volgegoten, probleemloos. :) Heb er een hele loods mee volgeblazen.

Comment

Heb de rookmachine uitvoerig getest en het werkt perfect hoor!
            Ik had nog een vraagje, Kan deze rookmachine schuin gebruikt worden? dat je hem schuin omhoog richt dus?

Comment

Zou ik niet doen. Dan kun je beter de WSM-03M nemen als je dat wilt gaan doen, die kan probleemloos verticaal of in een hoek van 45 graden spuiten. Verwarmingselement is dan ook kantelbaar en de tankconstructie en printplaat blijven recht.

De tank hoeft maar net genoeg vol te zitten om er net wat vloeistof overheen te laten klotsen in de printplaat, einde oefening. ;)

Comment

Ik zie dat er een WSM 04 in het assortiment is!
                Toch wel vrij bijzonder, 1700m2 per minuut uitstoot!
                Zouden jullie een filmpje ervan kunnen maken?

Comment

het is 1700 M 3q

Comment

Videofragmenten worden binnenkort gemaakt van al onze Bax producten, dus ook de lichteffecten en movingheadjes. Ik heb daar een mooi decor voor geregeld. :) Binnenkort ga ik samen met een collega een paar dagen foto's en video's maken.

Heb de WSM04 al in m'n handen gehad en wat een monster is dat zeg! :mrgreen: Ben erg benieuwd naar de output.

Overigens hebben we ook een fazer met verstelbare kop, de WST01.

Comment

Leuk, weer filmpjes bekijken van jullie producten :mrgreen:
                      Ik schat altijd de grootte van de rookmachines kleiner in dan dat ze zijn, omdat ik een Eurolite n 10 heb, en die kan je makkerlijk (niet aan de beugel) met een hand vasthouden.

Comment

Ja, maar de Eurolite N10 is 30 euro... En dan verwacht je voor een rookmachine ook niet zo iets groots.

Comment

nee, maar als je hem naast de n-19 zet, een super groot verschil :p

Comment

Working...
                          X