Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usb-dmx

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Usb-dmx

Hey,

Ik ben opzoek naar een USB-DMX dongle. Ik zit tussen twee varianten te kiezen:

Lumidesk nano dmx software pakket:
    http://www.bax-shop.nl/dmx-software/...t-details.html

Daslight DVC2 128-M DMX software pakket:
    http://www.bax-shop.nl/dmx-software/...t-details.html

Welke is beter Daslight of Lumidesk. Ik heb al een demo download van Lumidesk geprobeerd en dat was best makkelijk om te doen. Ik wil geen freestyler omdat ik dat persoonlijk echt een %^* programma vind. Omdat er heel weinig fictures zijn en die moet je dan weer zelf maken bij fictur creator. ook de besturing vind ik matig.

Dus welke is beter of wat zijn de voordelen en nadelen van deze programma's?

groetjes,
    BDB

PS: plaatjes zijn een beetje groot.
    BDB

Hoi.
    ik zou zelf voor Daslight Virtual Controller 2 GOLD.
    Want de verzies eronder die hebben beperkingen dat kan heel vervelend zijn.
    Daslight Virtual Controller 2 GOLD kan je heel gemakkelijk gebruiken vind ik zelf.

Met vriendelijke groet Bram

Comment

Welke heb jij dan???

Comment

Wij gebruiken cuelux van visual dmx. Dit werkt ook werkelijk geweldig. Werkt al volgens het princiepe van besturen wat zowat gelijk is aan grote tafels. Ook is het programmeren erg eenvoudig. De enige beperking die wij met deze software hebben is dat er maar 48 fixture's in kunnen maar wij hebben hier nog nooit problemen mee gehad.

Ook is het mooi dat er erg veel midi controllers voor zijn om het uit te kunnen brijden en het nog makkelijker te bedienen. Zo hebben wij er een bcf 2000 bij met motor faders. Nog een prettige bijkomstigheid is dat het ookal meteen touchscreen compatible is. Oftewel heb je alleen een touchscreen dan kun je nog alles programmeren.

Comment

Oke, maar dat is een beetje erg duur voor een paar lampen!!

Comment

Working...
          X