Announcement

Collapse
No announcement yet.

Led Operator 4 Help!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Led Operator 4 Help!!

Hallo allemaal,

Ik heb de led operator 4 gekocht en

ik had gister avond een feestje en had mijn led operator meegenomen met me led parren.
    Ik had alles aangesloten maar toen ging het stroom erop alleen op een of andere manier stond er te veel spanning op.
    En op de led operator zit geen aardlek\randaarde op.
    Dus toen viel die uit 10x geprobeert om hem weer aan te krijgen maar lukte niet.
    Ik heb de bovenkant er af gehaalt en als ik goed kijk zie ik geen zekering zitten.
    kunnen jullie me helpen?

Alvast bedankt,

Mvg Martijn Stam
    Last edited by Martijn837; Sunday-13-02-2011, 13:22.

zat er nog garantie op? dan was het niet slim om hem open te maken. maar dat er teveel spanning op stond dat kan ik niet begrijpen kun je dat verder uitleggen? kracht stroom of gewoon 230?

MVG
    DJ Jordy

Comment

Ja ik ben al bezig met dat garantie gedoe, maar als jullie weten of er een zekering in zit wel of niet of waar het probleem kan zitten dan hoef ik hem niet te retouren.
      Dus vandaar.
      Gr. Martijn Stam

Comment

Er zit zover ik weet geen zekering in. In ieder geval geen die je zo kan vervangen. Het beste is gewoon om hem terug te sturen als je garantie hebt. Je zou ook eens kunnen meten met een multimeter of er stroom van de adapter komt. Deze kunnen ook nog wel eens stuk gaan.

Comment

Ohja dat ga ik ook wel even testen bedankt!

Gr. Martijn stam

Comment

He,

Ik heb het getest en inderdaad de adapter is stuk. Ik had nog z`n soort adapter liggen voor kleine boxen van mij. En die had ik in de led operator gedaan en hij deed het weer. Alleen het is te weinig spanning om me parren aan te sturen.
            Maar ik kijk wel voor een universele adapter met de zelfde spanning enzo.

En dan is natuurlijk mijn volgende vraag heeft iemand nog z`n adapter thuis liggen die je niet meer gebruikt?
            Specificaties:
            Input: 220 - 230volt
            Output: 12v - 1.0A

Heel erg bedankt!
            Gr. Martijn
            Last edited by Martijn837; Sunday-13-02-2011, 14:53.

Comment

Ik heb deze wel. Ik weet niet waar je ergens woont? Overigens kan je ook even morgen bellen met Bax-Shop klantenservice of ze deze adapter ook apart kunnen leveren. Dat is meestal wel mogelijk.

Comment

Ik zou sowieso bellen, als zoiets binnen 24 uur kapot gaat zou ik geen nieuwe kopen. Maar het inderdaad gewoon verhalen bij Bax of de fabrikant.

Comment

Hee allemaal,

Het probleem is al opgelost.
                  maar wel bedankt allemaal.

Groetjes

Comment

Output: 12v - 1.0A
                    Let dan wel heel goed op of het AC of DC is..

Comment

Working...
                    X