Announcement

Collapse
No announcement yet.

Scanmaster 1 vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scanmaster 1 vraag

Hallo !

ik heb even een vraag, ik gebruik een scanmaster 1 met laserworld EL400rg en een american dj 64p led lamp.

nu staat laser op fixture 1 en de lamp op fixture 2

als ik de laser instel op een bepaalde patroon of automode en ik klik dan fixture 1 uit (dus de laser) gaat hij goed door maar zodra ik dan de lamp selecteer (fixture2) dan stopt de laser en anders om, kan de scanmaster 1 niet onafhankelijk de apparaten bedienen zodat als ik de lamp instel op groen en dan zelf met de laser wil spelen dat de lamp gewoon blijft staan op waarop ik hem ingesteld heb en anders om ? of doe ik wat fout

alvast bedankt voor de genomen moeite !

Zet je de fixture wel weer uit? Dat doe je door er nogmaals op te klikken.

Comment

Originally posted by Rio View Post
      Zet je de fixture wel weer uit? Dat doe je door er nogmaals op te klikken.
      ja ik klik de fixture eerst weer uit, maar dan geeft die denk ik geen signaal meer , iemand die weet hoe ik dan het beste oplos ? zodat toch de lamp blijft branden en ik kan werken met de laser ?

Comment

Hallo,

Ik heb de scanmaster 1 ook.
        Je kan niet 2 apparaten afzonderlijk besturen, als je de laser op een patroon zet, en je klikt dan de par aan, en die wil je op een kleur doen, dus je beweegt een schuifje, dan gaat de laser uit.

Comment

nou misschien kan het. toen wij voor school het licht moesten doen hadden we 8 normale parren en een laser met stroboscoop op een soortgelijke scanmaster. en dat werkte prima. en op de andere scanmaster hadden we een scanner en nog 8 parren.
          dus ik weet het oook niet....

Comment

ik weet het zeker, het kan echt niet. Als je een laser een patroon doet, je selecteert de par, en je doet dan een schuifje een stukje omhoog gaat de laser uit.

Comment

Originally posted by yobotje View Post
              ik weet het zeker, het kan echt niet. Als je een laser een patroon doet, je selecteert de par, en je doet dan een schuifje een stukje omhoog gaat de laser uit.
              dat klopt yobotje , dat heb ik ook , is er een manier dat zeg maar wel de lamp op een bepaald iets staat en dat je dan toch de laser kan bedienen en andersom ?

Comment

Het kan wel, als je ze in de progam mode zet om te progammeren.

Comment

Vreemd. Ik had altijd twee scanners op een DC-1216 controller. En die kon ik volledig onafhankelijk aansturen als ik dat zou willen.

Even uit mijn hoofd, eerst de tweede scanner indrukken, dan de eerste pas uitdrukken.

Comment

Misschien is je kloon toch iets verkeerd gekloond, want ik had dat volgens mij ook wel eens gedaan maar dat werkte niet. Wel in de progam modus.

Comment

wat bedoel je me kloon dan ? ikke nie begrijp :)

Comment

Scanmaster-kloon. ;)

De scanmaster is onder verschillende merken uitgebracht, met verschillende namen en kleine verschillen onderling. Ik had de Koollight versie ooit.

Comment

ik heb het vanmiddag nog geprobeerd, maar nee het werkt niet.

Comment

Dan doe je blijkbaar iets verkeerd. Ik heb pas nog met een scanmaster 1 gewerkt en dan kan dit gewoon.

Comment

Dit kan inderdaad gewoon. Blijkt wel een veel voorkomende fout te zijn.

Comment

Working...
                              X