ik stuur er 4 ledparren mee aan, als ik de 1e op rood zet, en ik klik de 2e aan en doe de 1e uit, en die wil ik op groen, dan gaat de 1e uit. Je kan wel de 1e bijvoorbeeld op rood, dan zet je de 2e aan en daar doe je het groene schuifje omhoog, dan is de 1e par rood en groen en de 2e groen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Scanmaster 1 vraag
Collapse
X
-
Nee,
1. Je selecteert fixure 1 (ledpar 1)
2. Je zet ledpar 1 op rood
3. Je selecteert fixure 2 (ledpar 2)
4. Je zet fixure 1 (ledpar 1) uit
5. Je zet fixure 2 (ledpar 2) Bijvoorbeeld op groen.
6. Zodra je het schuifje iets omhoog doet, gaat de 1e fixure (ledpar 1) uit.
Comment
-
Dit probleem viel mij ook al op, erg irritant omdat je op die manier eigenlijk niet
echt ''live'' iets snel aan kunt passen. Als ik bijvoorbeeld mijn Eurolite Kls400 op een auto program heb staan, en ik vervolgens mijn laser apart wil bedienen, dan gaan de parren uit.
Comment
-
Ik kan wel als ik een progammatje op mijn parren heb lopen, ondertussen strobe doen, maar dat reageert sloom. om andere dingen appart te bedienen heb ik geen idee, ik heb 4 parren. Ik had wel eens een progamma lopen, selecteer ik de 4e par en die zet ik op wit, dan lopen de anderen nog door.
Comment
-
Van die twee volgens mij wel, ik kan de verschillen niet vinden.
Wil je echter een scancontroller die meer kan dan een scanmaster, dan zou je de Bax OSO 240B MKII kunnen overwegen.
Deze heeft onder andere een joystick, pan en tilt, een erg duidelijk display, enz.
Ik moet zeggen dat het een erg fijn controllertje is, hij ziet er strak uit en hij is eenvoudig te bedienen. Als je ziet wat je er voor krijgt, zou het mijn keuze zeker zijn boven een normale scanmaster 1.
Comment
-
Nee, engels. Maar je krijgt een enorm boekwerk waar alles erg netjes in staat beschreven in het Engels. Als je er eventjes voor zit en direct toepast wat je leest, kom je er zeker te weten uit.
Overigens kun je voor de meeste functies ook mijn handleiding pakken uit de kennisbank, die voor bijna alle scanmasters. ;)
Comment
-
ik zal daar toch wat liever voor gaan als je kijkt naar kwaliteit
Ik heb het ook wel gemerkt, chinezen kunnen het product voor de helft goedkoper aanbieden
Dat er twee tussenpersonen tussen zitten betekent niet dat de kwaliteit van een apparaat direct toeneemt. ;)
We zorgen er echt wel voor dat we de productie van deze controllers goed in de gaten houden. En zijn er verbeterpunten? Stuur maar door. Dan sturen wij ze wel weer door naar onze leverancier.
Dozen met apparatuur uit China importeren kan inderdaad iedereen. En dan hoeft het inderdaad niet zoveel geld te kosten. Echter, deze variant OSO 240B MKII controllers is speciaal voor ons gemaakt aan de hand van door ons opgegeven instructies!
En ik moet zeggen dat ze daar behoorlijk goed in geslaagd zijn.
maar naar een jaar begint het kuren te vertonen.
Sterker nog, we zijn zo gek om er maarliefst twee jaar garantie op te geven. Zouden we ons niet extreem in de vingers snijden als we zouden verwachten dat die controllers maar een jaar meegaan?
Comment
-
Zo'n beetje alles komt uiteindelijk uit China. Een enkeling laat het nog in een 'Westers' land in elkaar zetten.
Lekkage en verstopping kan ook diverse oorzaken hebben. Verstopping kan onder meer veroorzaakt worden door goedkope rookmachinevloeistof die er te lang in blijft zitten.
Comment
Comment