Het is wel een mooie output inderdaad! Maar als je kijkt naar de prijs, lijkt het een beetje te mooi om waar te zijn...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Rookmachine en/of fazer
Collapse
X
-
Kom hem maar uitproberen. En neem maar een rookmachine mee met een vergelijkbare prijs. Wedden dat die er letterlijk en figuurlijk uitgeblazen wordt?
Heb je de foto's van onze loods aan de Scottweg al gezien? 46 seconden. En de loods staat vol rook. Slechts 1 volle 'teug' aan rookvoorraad is daar voor nodig. Zonder dollen.
Comment
-
Inderdaad,
De wsm03-m mkII is een leuk en goed apparaat zoals ik al i. Een reactie heb gehoord,
Heb hem zelf namelijk ook! En dan nog een ventilator ervoor (doe ik zelfnook al meet een ventilator van een springkussen) en dat werkt prima, en die ventilator etaat op mijn switchpak waarmee ik hem aan en uit kan doen, en er een g haak aan edaan waardoor ik hem ook in de truss kan gebruiken!
Met vriendelijke groet, Wouter.
Comment
-
Eventjes terug naar de Bax WST01 1500 watt DMX fazer. Ik heb hem de afgelopen weken dus uitvoerig getest. En kan nu met grote zekerheid zeggen dat de beweerde 707 m3 met de fazer nooit te halen is binnen een minuut. Binnen een minuut vult de fazer ongeveer 80,7 m3 (getest met bax medium density vloeistof op volle output). En dat weet ik zeker. Ik ben een complete review video nu aan het monteren en jullie mogen dan zelf oordelen. Al met al is de Bax WST01 1500 watt DMX fazer een heeeel goed en fijn apparaat!
Comment
-
Het bepalen van de opbrengst is altijd een lastig punt waar we tegenaan lopen. We gaan meestal gewoon uit van de specificaties van de leverancier.
Hiernaast ligt het ook volledig aan de ruimte waarin je hem test, de vloeistof die je gebruikt en de plaatsing van de machine in de ruimte. En wanneer bepaal je dat een ruimte vol is? ;)
We hebben de WST-01 nog niet zoveel in onze handen gehad om hier zelf een goed oordeel over te kunnen vellen. Tijdens onze fotoshoots hebben we de WSM-04 gebruikt, dat ging tenminste lekker snel. :mrgreen:
Over een poosje zullen we ook weer foto- en videomateriaal gaan maken en dan ook met de WST-01. Dan zullen we even kijken hoe het precies zit met de output en wat het beste resultaat heeft.
Comment
-
Hiernaast ligt het ook volledig aan de ruimte waarin je hem test, de vloeistof die je gebruikt en de plaatsing van de machine in de ruimte. En wanneer bepaal je dat een ruimte vol is?
Comment
-
Is onder meer afhankelijk van de output die je instelt denk ik. Heb de timer-functie nog niet uitgebreid uitgetest dus kan er niet veel over zeggen.
Echter, wanneer je je output laag houdt, kan het verwarmingselement het geheel met gemak bijhouden. Dan heb je dus altijd een rookvoorraadje tot je beschikking, die je met intervallen en duratietijden kunt instellen.
De 15 minuten zouden mogelijk kunnen zijn, maar dan wel met een geringe output. (1/3 ofzo)
Comment
-
@yobotje hij lijkt gewoon continue door te vlammen als ik het wil. Hij heeft een kwartier aan 1 stuk op volle output gestaan en toen geloofde ik het wel dat hij continue tot 24 uur lang door kan fogge.
Trouwens.....707 kuub...eventjes daar naar terugkomend. 707 kuub kan toch wel goed kloppen. Ik heb me weer eens eventjes verdiept in inhoudsmaten. Ik heb me gewoon heel erg vereken. Wil je kubieke meters terug rekenen naar lengtematen dat moet je een derdemachtswortel daarop doen en dan kom ik op 8.9 meter als lengtemaat uit. 8.9 x 8.9 x 8.9 is ongeveer 707 kuub. Ik hoop dat iemand hier dus nog ook van leert. I suck @ wiskunde. :) sorry Rick :oops:
Comment
-
Bax WST01 Fazer Review
Hier is de review over de Bax WST01 Fazer dan eindelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=Qo8Fgi8FFeY
Comment
Comment