Weet iemand hoe je aan Custom Gobo's kan komen of zal ik die dinger zelf uit moeten zagen?(adj vizi led)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
GOBO's
Collapse
X
-
Originally posted by Dj-Walter View PostIk weet niet precies hoe die movingsheads in elkaar zitten. Overigens zou ik hem lekker dicht laten en er niet aan prutsen als je er niks of weinig van weet.
Ik kan aan een 2de hands Vizi spot komen, alleen zijn er enkele gobo's niet aanwezig, dus had ik graag info over hoe je er aan kan komen en of ik ze zelf zou moeten laten maken bij een ijzersmit of zou moeten gaan zagen(hand of dremel;) )
Comment
-
Originally posted by Dj-Walter View PostIk weet niet precies hoe die movingsheads in elkaar zitten. Overigens zou ik hem lekker dicht laten en er niet aan prutsen als je er niks of weinig van weet.
Terug naar het probleem van de topicstarter, gobo's op maat laten maken is mogelijk, maar gaat je wel erg veel geld kosten. Zeker als er meerdere gobo's missen.
Verder is de nieuwe Vizi LED serie nog niet zo lang op de markt, dus ik weet niet of er al spareparts beschikbaar zijn.
Om welke Vizi spot gaat het precies, hoeveel gobo's missen er en om hoeveel movingheads gaat het?
Comment
-
Ik kan ze Tweede hands over nemen voor 930€
er zijn hier en daar wat kleine defecten maar die zijn wel te ver helpen
maar de bijde Vizi spot's missen de zelfde gobo's omdat hij deze had omgeruild voor glazen zelf gemaakte gobos
het gaat om de gobo.(ster in circle motief, en gek motief met lijnen)
ik heb ze al twee keer gezien en zijn toch wel redelijk kwa licht opbrengst en kwa geluid zijn ze echt redelijk stil,
de andere defecten zijn dat het kleuren wiel soms blijft hangen bij een, en de anderen bijft soms hangen als hij kwa tilt(omhoog/omlaag tever/tesnel naar beneden gaat richting de voet van de Mh, maar dat zijn denkik gewoon wat kleine technische afstellingen of nieuwe servo´s
Comment
-
Wanneer je de binnen/buiten maten weet van de gobo's kun je misschien van een andere movinghead gobo-spareparts 'lenen'.
Onze Eurolite leverancier kan o.a. verschillende kant-en-klaar gobo's leveren, maar dan moet ik wel de afmetingen weten. ;) Die zullen dan maximaal 5 euro per stuk kosten, verkoop. Ik kan voor je kijken wat ik kan doen als ik de binnen- en buitenmaten van je mag krijgen.
Ook zijn er dichroïsche gobo's leverbaar, maar die zullen wat duurder uitvallen.
Comment
-
Originally posted by BDB lasershows View PostBram het is Chauvet!!
5 euro per stuk!!! een andere webshop in nederland verkoopt metale eurolite gobos voor 1,99 euro perstuk, glas gobo's vanaf 12 euro per stuk. Als je de link wilt weten stuur me even een mailtje. (je weet wel waarom)
Gr Bram.
PS.(bart maak die moonfruit nederlands o.a. die about me.)
Comment
Comment