Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
dat probleem heb ik ook met een setje vizi led spots
maar zoals mij verteld is, is daar vrij lastig tot niet aan tekomen,
heb je al een gebeld met showtec zelf? misschien kun je ze daar zelf bij betellen of om gegevens vragen zodat je ze zelf kan maken en in het uiterste geval kunje een kappote of 2de handse showtec indigo/qspot(chauvet) kopen en ze daar uit halen,
Highlite is inderdaad importeur voor Showtec/DAP/DMT en daar halen wij onze spullen vandaan. Ik weet overigens niet of zij direct kunnen leveren aan particulieren aangezien zij distributeur zijn en wij de dealers.
Overigens kunnen wij ook aan gobo's komen via onze leverancier die ook Eurolite doet, dan heb ik wel de binnen/buiten afmetingen nodig om te zien wat er te regelen is.
Afmetingen van de gobo's weet ik niet, vandaar dat ik er naar vroeg. Als je toch van plan bent er zelf nieuwe in te steken, kun je ze er vast ook uithalen. ;)
Gezien de mh roterende gobo's heeft verwacht ik dat je ze er vrij simpel uit kunt halen. Als je er dan even een lineaal of meetlint op kunt houden en de afmetingen hebt kan ik zien welke gobo's eventueel passen.
Comment