Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gobo's showtec indigo 150 led ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gobo's showtec indigo 150 led ?

Weet iemand waar je de gobo's voor de Showtec indigo 150 led kan bestellen of laten maken.

Groetjes Bram.

dat probleem heb ik ook met een setje vizi led spots
    maar zoals mij verteld is, is daar vrij lastig tot niet aan tekomen,
    heb je al een gebeld met showtec zelf? misschien kun je ze daar zelf bij betellen of om gegevens vragen zodat je ze zelf kan maken en in het uiterste geval kunje een kappote of 2de handse showtec indigo/qspot(chauvet) kopen en ze daar uit halen,

Comment

Originally posted by JONKIE_NL View Post
      in het uiterste geval kunje een kappote of 2de handse showtec indigo/qspot(chauvet) kopen en ze daar uit halen,
      Nee dat word te duur vind ik maar heb jij toevallig dan het telefoon nummer van showtec(chauvet) NEDERLAND,BELGIE ?

Gr Bram.

Comment

Ik denk dat je dan even highlite moet bellen, de nederlandse importeur van showtec.

Comment

Originally posted by Rio View Post
          Ik denk dat je dan even highlite moet bellen, de nederlandse importeur van showtec.
          Heel erg bedankt ik zal er naar kijken. :D

Gr Bram.
          PS. als iemand nog een adderesje weet, zet maar neer :D
          Last edited by BL Systems; Sunday-20-03-2011, 20:32.

Comment

je mag geen reclame maken voor andere bedrijven die concurent zijn van bax-shop. kijk ook bij gobo's een ander topic!!

Comment

@ BDB lasershow, Highlite is een importeur, geen winkel. Hooguit voor reserve onderdelen.

Hele grote kans dat Bax daar hun spulletjes inkoop. Ik heb Rick hier ook wel eens de naam horen laten vallen.

Comment

Highlite is inderdaad importeur voor Showtec/DAP/DMT en daar halen wij onze spullen vandaan. Ik weet overigens niet of zij direct kunnen leveren aan particulieren aangezien zij distributeur zijn en wij de dealers.

Overigens kunnen wij ook aan gobo's komen via onze leverancier die ook Eurolite doet, dan heb ik wel de binnen/buiten afmetingen nodig om te zien wat er te regelen is.

Comment

oohh,ja sorry haha

Comment

Rick ik heb 2x een Showtec indigo 150 led.(weten jullie de afmetingen van deze gobo's)
                    Wat zou een mooie glas of,en metaal gobo kosten ?

Gr bram.

Comment

Afmetingen van de gobo's weet ik niet, vandaar dat ik er naar vroeg. Als je toch van plan bent er zelf nieuwe in te steken, kun je ze er vast ook uithalen. ;)

Gezien de mh roterende gobo's heeft verwacht ik dat je ze er vrij simpel uit kunt halen. Als je er dan even een lineaal of meetlint op kunt houden en de afmetingen hebt kan ik zien welke gobo's eventueel passen.

Buitenmaat = uiterste maat metalen plaatje
                      Binnenmaat = 'zichtbare' gobo afmeting

Je zou dan uitkomen bij iets zoals een 25/20mm verhouding.

Comment

Dat staat meestal wel in je handleiding.

En als ik even google op een indiago 150 manual krijg ik er al snel eentje.

De gobomaat: 26mm
                        Figuurmaat: 20 mm

Maar ik geef geen garantie's en ik zou het even zelf opzoeken in je eigen handleiding.

Comment

Bedankt zal eens kijken.

Comment

Working...
                          X