Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kls-800

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kls-800

Gister tijdens het feest gaf de KLS-800 een harde ''broem'' / ''zoem'' geluid. Dit geluid kwam aardig boven de harde muziek.. De KLS is gedimt via de JB Systems SM-1612.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Want het is best irritant..

Klink alsof je dimmer aan het overlijden is. Heb je het niet wanneer je bijvoorbeeld 100% R,G of B aanstuurt?

Comment

Als de KLS gewoon automatische programma's afdraait hoor je dit geluid gewoon niet. Alleen als ik hem dim (dit is alleen bij het laatste feest)..

Of kan het ook liggen aan de stroomvoorziening van die ruimte?

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
        Als de KLS gewoon automatische programma's afdraait hoor je dit geluid gewoon niet. Alleen als ik hem dim (dit is alleen bij het laatste feest)..
        KLS gebruikt zelf nogal veel primaire kleuren (100% rood, 100% blauw en/of 100% groen). Als ik jouw verhaal lees, heeft het echt te maken met componenten die verantwoordelijk zijn voor het (kunnen) dimmen van je LEDs.

Heeft die niet eens flinke opdonder gehad, snel van een koude auto in een warme ruimte aangezet, lang in een diepvries auto / opslag gelegen?

Meestal als iets "zomaar" begint te zoemen, kun je van uit gaan dat het sluiting aan het maken is en een keer zal doorbranden.

Originally posted by Dj-scratch View Post
        Of kan het ook liggen aan de stroomvoorziening van die ruimte?
        Probeer het thuis eens uit. Maar lijkt me sterk hoor, anders had je DJ booth daar ook last van gehad.

Comment

Ik heb hem met even getest en hij geeft het geluid niet meer. Waar zou dit dan door kunnen komen, want dan kan ik daar rekening mee houden.

Comment

Zou kunnen liggen aan het temperatuurverschil en luchtvochtigheid dat de componenten niet zo erg leuk vonden. Lastig te zeggen.

Ook zou het nog kunnen liggen aan een wat vreemde constructie van de stroomvoorziening op locatie, wellicht een iets te lage spanning.

Comment

Working...
            X