Sinds januari heb ik een SM-1612. Deze bevalt opzich prima, maar soms loop ik tegen een paar grenzen aan.
-geen feedtime/speed te programmeren in een chase.
-soms te weinig faders
Nu wil ik misschien een nieuwe lichttafel kopen maar welke? Er is zoveel keuze.
Ik dacht aan deze: scanmaster 16/2
Die zou mijn fader probleem verhelpen, maar ik weet niet of ook speed/fadetime in te programeren zijn.
Ook nog gedacht aan een DMX-dongel erbij, zodat ik kan wisselen. De programma's in Freestyler, en live met de SM-1612:
Ik wil er niet al te veel geld aan uitgeven, ik hoop voor de SM-1612 120 euro te krijgen. (iemand kopen?)
Ik stuur er mee aan:
2 scanners van verschillende types (6 en 8 kanalen), 1 ervan staat te koop, maar nog geen succes gehad)
2 led parren (6 kanalen elk)
1 Bax 3 lenzen effect ding(10 kanalen) (is alleen onmogenlijk in fraastyler toe te voegen)
1 DMX laser (4 kanalen)
En mijn uitbreidingswensen zijn:
2 led paren
1 dimmerpack
1 movinghead (1 scanner gaat dan weg)
-geen feedtime/speed te programmeren in een chase.
-soms te weinig faders
Nu wil ik misschien een nieuwe lichttafel kopen maar welke? Er is zoveel keuze.
Ik dacht aan deze: scanmaster 16/2
Die zou mijn fader probleem verhelpen, maar ik weet niet of ook speed/fadetime in te programeren zijn.
Ook nog gedacht aan een DMX-dongel erbij, zodat ik kan wisselen. De programma's in Freestyler, en live met de SM-1612:
Ik wil er niet al te veel geld aan uitgeven, ik hoop voor de SM-1612 120 euro te krijgen. (iemand kopen?)
Ik stuur er mee aan:
2 scanners van verschillende types (6 en 8 kanalen), 1 ervan staat te koop, maar nog geen succes gehad)
2 led parren (6 kanalen elk)
1 Bax 3 lenzen effect ding(10 kanalen) (is alleen onmogenlijk in fraastyler toe te voegen)
1 DMX laser (4 kanalen)
En mijn uitbreidingswensen zijn:
2 led paren
1 dimmerpack
1 movinghead (1 scanner gaat dan weg)
Comment