Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lichttafel op verhoging

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lichttafel op verhoging

Beste mensen er is voor mij een vouwtafel onderweg waar mn gear perfect oppast BEHALVE mn lichttafel die uit de BAX OSO 240B MKII en de DAP D7403 scanmaster flightcase bestaat. Daarom dacht ik. Plaats hem op een laptopstand. Toen ging ik in de webshop kijken voor een laptopstand en merkte dat ze niet veel hoger als 22 cm zijn. Eentje van 30 cm maar na het kijken van een youtube video een dikke no go. Mn mixer waar de lichttafel dus boven op moet komen te staan is ongeveer 24 cm hoog vanaf de tafel waarop hij staat. Dus....hoe nu verder. Het mag niet te veel kosten. Maar moet wel zeker stevig zijn. Wie kan mij helpen.

Wij hadden dit probleem met een denon hc 4500. Hiervoor hebben we zelf een frame voor gelast van wat strip. Daarna netjes zwart gespoten, ding erin schroeven en klaar waren we. Als je het zelf maakt kun je het maken zoals je wil. Als je wil kan ik wel een foto posten hoe onze steun eruit ziet kun je hem mis zelf namaken voor Jou controller.

Comment

Of je zou aan zoiets moeten gaan denken. De hoogte is in een vrij breed spectrum te verstellen in ieder geval.

Comment

maar die is dan wel weer €123,00 ;)

Comment

Tja, bij 'mag niet teveel kosten' weet ik niet waar ik aan moet denken, ik heb m'n idee gegeven en daar kan de topicstarter mee doen wat hij wil. ;)

Comment

Rick. Dankjewel voor de suggestie. Maar ik denk dat dat voorloopig teveel is.

ronennieshow Ik kan lassen, metaalbewerken en dergelijke. Dat lukt prima. Heb alleen geen lasapparaat enzo! Ik ken wel iemand. Kun je eens een foto posten? Ik heb wel ideeen maar inspiratie opdoen is niet verkeerd.

Comment

Working...
            X