Announcement

Collapse
No announcement yet.

ik zoek led parren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik zoek led parren

hey hey hey

ik ben op zoek naar 2 of 4 stevige en vooral krachtige led parren

mijn budget is 260 euro en daar moet ik:
    2x 1.50m kabel (xlr)
    1x 3m kabel (xlr)
    2 of 4 ledparren
    2 ophanghaken (o-clamps)
    en 2 of 4 flightbags voor de parren voor hebben

dit heb ik in gedachten
    dus wat denken jullie?

Waarom nu al drie XLR kabels? ;)

Verder een leuk starterssetje, kun je altijd meer Tri7 spots aan toevoegen.

Comment

ik had nog een paar kabeltjes nodig en dat moest ook binnen dat budget
      dus die heb ik er maar even bij gezet

Comment

Nou dan zal ik zeker niet voor deze parren gaan. Voor welke doeleinden ga je ze gebruiken. Voor op de Bune laat maar voor een slaapkamer prima. Voor die prijs die je noemt heb je nog geen professionele goede led par. De Led parren welke wij gebruiken zijn bruto verkoop 499 euro per stuk. Deze kan je overal voor inzetten, zelf op de grote bune. Kan je ook allerlei soorten lichtbundels mee creeren. suc6 met het verder zoeken

Comment

Ik weet 99% zeker dat malstrommusic ze vooral voor de wat kleinschalige drive-in achtige klusjes gaat gebruiken. Daar zijn ze ideaal voor en ze bieden zeker in dit segment een perfect kleurenmenging. Dus niet het chemisch ogende effect van de meeste budgetparretjes.

Met een budget van 260 euro in totaal is een LED-par van 500 euro behoorlijk buiten budget. Voor het geld dat er beschikbaar is, is dit een van de beste spotjes in zijn soort.

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Ik weet 99% zeker dat malstrommusic ze vooral voor de wat kleinschalige drive-in achtige klusjes gaat gebruiken. Daar zijn ze ideaal voor en ze bieden zeker in dit segment een perfect kleurenmenging. Dus niet het chemisch ogende effect van de meeste budgetparretjes.

Met een budget van 260 euro in totaal is een LED-par van 500 euro behoorlijk buiten budget. Voor het geld dat er beschikbaar is, is dit een van de beste spotjes in zijn soort.
            Daar heb je gelijk in Rick...voor de kleine drive in..super..malstrommusic, zou dan wel nog even moeten kijken of hij een VNSP of flood zou willen. Zou persoonlijk voor een spot gaan. De LED par van 500 euro is ook voor professionele doeleinden en een bak aan licht...heb je voor een drive in ook niet helemaal nodig ;)

Comment

Ik heb door de jaren heen verschillende ledparren zien komen en gaan en momenteel zijn er voor mij maar 2 types die ik zou kopen, namelijk deze:
              De Showtec Spectral M800 Tour is op weg om de touring-markt over te nemen! Deze LED par heeft een grote lichtopbrengst en werkt met RGB-modules.

Professionele LED PAR 30 die bijna geen warmte afgeeft. Zeer stijlvol en geschikt voor onder andere tentoonstellingen, bars en clubs. Uitgevoerd in zwart.

ze liggen dan mss buiten je budget maar het zijn tegenwoordig de betere op de markt

Comment

Maar ook hier geldt weer dat jij meer in de pro-sfeer zit. ;) Ik geloof ook dat je overtuigd bent van de kunsten van beide spotjes die je aangeeft, maar qua prijs zit het er voor de topicstarter niet in. De door hem samengestelde set binnen het budget is verreweg het beste wat je op dit moment kunt krijgen.

Groot voordeel is dat nu verschillende merken die Tri7-spotjes kopiëren. Laat ze het maar lekker uitvechten over de prijs. :mrgreen: Showtec, American DJ en Eurolite hebben ze al.

Comment

thx voor de reacties!

en inderdaad het is voor klijnschalige drive in shows

ik wil later nog uitbrijden met een gala systeem van db technologies
                  en als ik dat geld heb dan ik ook wel wat betere led parretjes kopen he;)

Comment

Working...
                  X