Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eurolite par30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eurolite par30

Ik heb vorige week een Eurolite par30 besteld, met een 75 watt osram lamp. Ik ben erachter gekomen dat dit erg fel is om op een DJ te schijnen. Is het gewoon mogelijk als ik een spaarlamp o.i.d erin stop, aangezien het toch een E-27 fitting is? Of gaat dit niet zo makkelijk?

Alvast bedankt!

Waarom zou je er een spaarlamp in draaien?

Ik zou zeggen, zet er een 230V dimmertje achter.

Comment

Omdat een dimmertje voorlopig nog onnodig is ;').

Comment

Natuurlijk kun je er een spaarlamp in draaien (mits het in de armatuur past natuurlijk), maar of het er ook mooier van wordt..

Comment

Ja maar, zal een spaarlamp zo'n groot verschil in lichtopbrengst geven dan?

Je kunt er ook zo'n LED lampje in draaien, die kun je dan nog aansturen met een losse afstandsbediening.

Comment

De par lamp staat gewoon op mij gericht, of een andere DJ. Dus de mensen zullen alleen de behuizing zien vanaf de voorkant. Bij wat grotere afstanden e.d. gaat de osram lamp er gewoon in.

Edit: eventueel ga ik wel een keertje opzoek naar een klein dimmertje 2e hands.

Comment

Kan je niet gewoon een stekkerdimmer kopen van een paar euro? Bij de aktion hadden ze die een tijdje te koop, of anders hier:

Ik heb er een tijdje een par 16 op gehad, dat ging gewoon goed.

Comment

Ik heb er voorlopig even een spaarlamp van de Multimate in gedaan. Als er echt iets uitgelicht moet worden stop ik de Osram lamp erin. Bedankt voor de reacties!

Comment

Working...
                X