hoi ik ga volgende maand een laptopje er bij koopen voor audio en deze asus x50 laptop je met XP wil ik daslight 128-m maar kan ik daar ook dvc1 softwear op gebruiken
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Daslight
Collapse
X
-
Kennisbank -> Verlichting & Decoratie
Moet overigens wel lukken met die laptop, maar waarom zou je DVC-1 willen als er ook DVC-2 te verkrijgen is?
En over een tijd komt er zelfs een DVC-3 uit.
(Overigens, probeer een beetje te letten op je gebruik van leestekens, leest niet echt prettig zo.)
-
Originally posted by Rick View PostKennisbank -> Verlichting & Decoratie
Moet overigens wel lukken met die laptop, maar waarom zou je DVC-1 willen als er ook DVC-2 te verkrijgen is?
En over een tijd komt er zelfs een DVC-3 uit.
(Overigens, probeer een beetje te letten op je gebruik van leestekens, leest niet echt prettig zo.)
ik ken hem maar hij vind dvc1 lekkerder,beter werken dan dvc2, darom.
ja ik ben echt aan het wachten op dvc3
groetjes bram
Comment
-
En dvc1 is goedkoper dan dvc2 en als je maar een paar lampen aanstuurt voor je drive in of zo dan is dvc1 een goede keus. ;)Last edited by BDB lasershows; Tuesday-03-05-2011, 09:53.
Comment
-
Originally posted by BDB lasershows View PostDat geld ook voor BL Systems. Met zijn darom!
Het wijzen op taalgebruik zal ik wel doen als het nodig is. (Daarom is mijn naam ook roze, enzo ;)) En iedereen maakt wel eens een spelfoutje, anderen zijn niet zo goed in taal of spelling. Zolang het leesbaar is en we elkaar begrijpen is er geen enkel probleem.
Comment
Comment