Announcement

Collapse
No announcement yet.

moving heads,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• moving heads,

Ik weet hij is al "oud" maar is de HES(high end systems) niet de maker van de grootste MH terwereld? namelijk de SHOWGUN

zelf heb ik een aantal kleine Mhtjes, maar heb vaker wel MHtjes zien hangen zoals de Martin, Robe en SGM.

maar zoals ik zie op Foto is dit toch wel een vrij lompe en pompeuze MH,
    zag ze ook in het arsenaal van THE VOICE OF HOLLAND (dacht ik)

dus heeft iemand ervaring met dit monster?
    of zijn er nog meer beesten zoals deze?

Ik vind deze movinghead echt cool. Hij is gigantisch en super sterk. Ook wel zwaar!! Voor de rest weet ik er maar vrijweinig van.

Comment

Het mooie is dat een conventionele movinghead hier succesvol gekruisd is met LED-techniek. De lichtbron is een 2500 Watt MSR lamp, de LEDs er omheen zijn Tri-LED modules als ik het zo kan zien. Kun je erg creatieve dingen mee doen, maar is meer voor de sier. ;)

Comment

Helaas zijn er weinig bedrijven die deze spot kunnen inzetten vanuit eigen verhuur materiaal.
        Naar mijn idee heeft Flashlight bij de introductie een hele partij gekocht (25 dacht ik) waarmee zij in Nederland in ieder geval hoofdleverancier van deze lampjes zijn.

(High End heeft er een beperkte partij van gemaakt).

Comment

ZAP Technology

Vooral de Superbig 7.0 is leuk op feestjes tot een kleine 100 man.
          10 naast elkaar aan een plastic-showtec-truss-achtig-brug-ding met een leuke shutterchase erin en klaar is je zonnebank behandeling.

Comment

High-End heeft nog wel meer van die grote spotjes zoals de intellaspot. Wat ook echt vet (en groot) is zijn de High-End DL spots ( DL3 en DLM )

Verder hebben de meeste merken ook wel 1200 watt headjes en dat zijn ook behoorlijke apparaten ( robe 1200, matin mac2000, showtec phantom1200 )

Comment

Moet je eens kijken wat een bak licht er uit die Robe Plasmaspot's komt...
              De baas wilt er echter niet in investeren, vertrouwt het niet om een omgebouwde microgolfoven op publiek te richten... (En daarnaast zei ie ook iets over €€€... :( )

Comment

ach ja, je kunt niet alles hebben. Dan spaar je er zelf voor;)

Comment

Originally posted by StijnS View Post
                  vertrouwt het niet om een omgebouwde microgolfoven op publiek te richten...
                  Hoe zit dat dan precies met die plasma lampen?, Heb eigelijk geen idee hoe zo iets werkt (en zou dat wel graag willen :wink: )

Comment

Working...
                  X