Beste allemaal,
Sinds kort hebben ik en een maat van me een drive in show. We hebben bij Bax-shop het geluid gehaald enzovoorts. Paar keer mee gedraaid maar nu vroegen ze of we ook licht mee konden nemen!
Wij zeiden natuurlijk; geen probleem mevrouw komt in orde.
Dus wij achter de computer en gaan kijken op Bax-shop.
Maar nu gingen we er is eventjes voor zitten en kwamen erachter dat licht nog een stuk duurder is dan we dachten!
We hebben eens even goed rondgekeken wat er mogelijk was met ons budget van 800 euro en kwamen op het volgende uit:
2x Eurolite KLS-400
1x DMX4ALL DMX sturing via USB
2x Eurolite STV-40 lichtstatief zonder T-bar
1x procab kabel van 10 meter
1x procab kabel van 5 meter
ik kom op het totaal van: 803,95 euro
raden jullie dit aan of af als eerste lichtsetje?
wat kan er beter of wat hoeft er niet?
zijn er nog andere goede mogelijkheden?
ik vind trouwens wel dat de lichtopbrengst vrij hoog moet zijn. lukt dat met dit setje?
alvast bedankt,
Davy
Sinds kort hebben ik en een maat van me een drive in show. We hebben bij Bax-shop het geluid gehaald enzovoorts. Paar keer mee gedraaid maar nu vroegen ze of we ook licht mee konden nemen!
Wij zeiden natuurlijk; geen probleem mevrouw komt in orde.
Dus wij achter de computer en gaan kijken op Bax-shop.
Maar nu gingen we er is eventjes voor zitten en kwamen erachter dat licht nog een stuk duurder is dan we dachten!
We hebben eens even goed rondgekeken wat er mogelijk was met ons budget van 800 euro en kwamen op het volgende uit:
2x Eurolite KLS-400
1x DMX4ALL DMX sturing via USB
2x Eurolite STV-40 lichtstatief zonder T-bar
1x procab kabel van 10 meter
1x procab kabel van 5 meter
ik kom op het totaal van: 803,95 euro
raden jullie dit aan of af als eerste lichtsetje?
wat kan er beter of wat hoeft er niet?
zijn er nog andere goede mogelijkheden?
ik vind trouwens wel dat de lichtopbrengst vrij hoog moet zijn. lukt dat met dit setje?
alvast bedankt,
Davy
Comment