Announcement

Collapse
No announcement yet.

aansturing verlichting en movingheads

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• aansturing verlichting en movingheads

Beste mensen,

Wie kan mij helpen met advies.
    wat is het beste voor mijn dmx aansturing van mijn 2 x 8 CLS ledpar 56 set
    1 x 8 par 64 wit
    2 x movinghead (DJ Spot 300)
    1 x rookmachine(WSM03-M MKII 1500W)

bedankt

gr
    sander

Originally posted by rednas666 View Post
    Beste mensen,

Wie kan mij helpen met advies.
    wat is het beste voor mijn dmx aansturing van mijn 2 x 8 CLS ledpar 56 set
    1 x 8 par 64 wit
    2 x movinghead (DJ Spot 300)
    1 x rookmachine(WSM03-M MKII 1500W)

bedankt

gr
    sander
    Ik wil graag advies m.b.t. de aanschaf van een nieuwe auto.
    Ik moet er in kunnen zitten met mn vriendin, en de hond moet mee kunnen.
    Wat is de BESTE auto???

Of terwijl, erg onvolledig.

-Wat is je budget?
    -Wil je in de toekomst meer kunnen aansturen?
    -Tafel of laptop systeem?

Comment

Tsja, ik ben sinds kort verzot op software dus ik raad ook software aan! Zeker voor de mindere budgetten is het een uitkomst.

Al die parren en 2 movingheads zou ik niet willen besturen op een gewone (goedkope) DMX-tafel.

Als je perse "gewone" tafels wilt hebben zou wel kunnen kijken om voor twee verschillende tafels te kijken, voor de parren1 en voor de movingheads en rookmachine 1.
      Je komt dan al snel uit op een scanmaster en zo iets: http://www.bax-shop.nl/dmx-lichtstur...t-details.html

Comment

bedankt

dankjewel voor je antwoord rio:lol:, ben totaal nieuw op dit gebied dus een beetje advies vragen aan mensen kan geen kwaad dacht ik zo.

Comment

Volgens mij wordt er hier een zeer belangrijk onderdeel bij software vergeten.
          Namelijk je hebt een computer nodig voor om het te gebruiken (liefst een laptop natuurlijk) en die zijn ook niet goedkoop (5 a 600 euro?) en dan kommen de consten voor de software of dongle er nog bij.

Wellicht is er al 1 laptop aanwezig, maar misschien moet die wel gebruik gaan worden voor geluid of iets dergelijks, en dan is het toch weer een erg dure aanschaf, en wordt een simpel tafeltje (showtec lightdesk 136?) misschien aantrekkelijker.

Comment

Simpel tweedehands rackPC of laptopje hoeft niet zoveel te kosten hoor. :)

Comment

@SLGV Ik zag pas geleden nog een aardig laptop voor 300 euro nieuw, met 500 euro heb je echt wel een hele goede laptop.

Zoals Rick zeg, Een simpele tweedehands rackPC of laptopje hoeft echt niet veel te kosten. Misschien heb je (rednas666) nog wel ergens een oude pc liggen?

Comment

thanks

bedankt voor de reactie mensen.

heb inderdaad een laptop voor het geluid dus ik zal denk ik zo`n gecombineerde
                lichttafel wel een ideale uitkomst is. ik ga op zoek.

Comment

Originally posted by SLGV View Post
                  en dan is het toch weer een erg dure aanschaf, en wordt een simpel tafeltje (showtec lightdesk 136?) misschien aantrekkelijker.

Een showtec lightdesk 136 is geen optie, die heeft maar 8 dimmer kanalen, terwel hij er zeker 88! nodig heeft met al die ledparren.

Comment

Working...
                  X