Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trackspot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trackspot

Ik kan volgens de verkoper voor een zeer geschikte prijs 4 Trackspot High End scanners overnemen. Ze zijn 12 jaar oud, goed onderhouden en incl. flightcase. Enig idee wat zoiets nog mag kosten??

Dat ik zeer geïnteresseerd in deze trackspots ben heeft ermee te maken dat er een custom-gobo in geplaatst kan worden. Ik doe veel promotiewerk en is het super om logo's door de ruimte te kunnen laten vliegen:p

Geen idee wat zoiets mag kosten, wat vraag hij ervoor?

Originally posted by Deejay View Post
    Dat ik zeer geïnteresseerd in deze trackspots ben heeft ermee te maken dat er een custom-gobo in geplaatst kan worden. Ik doe veel promotiewerk en is het super om logo's door de ruimte te kunnen laten vliegen:p

Heel veel movingheads/scanners kunnen dat, als de gobo's vervangbaar is kunnen er customgobo's in. Wat bijna altijd het geval is bij scanners/movingheads met roterende gobo's.

Comment

1500 euro totaal incl. professionele flightcase, handleiding, kabels en trusshaken, reserve IC's en lampen. Laatste onderhoudsbeurt was januari 2011.

Comment

Ik vind het nogal veel.

Wij kochten onze movitec sl 250 voor een 400 euro per stuk en dit was ok incl. flichtcase en haken, dus zeg maar 1600 de 4 maar dezen waren maar 4 jaar oud. Bij de movitec kun je ook de gobo's van vervangen. Deze staan er nog genoeg op marktplaatst voor vergelijkbare prijzen. Ook hoef je dan geen zorgen te maken over onderdelen want deze zijn precies het zelfde als de robe at spot. Ook kun je in de toekomst dan makkelijk overstappen, of doorgroeien door robe bij te kopen. Niemand zal het dan zien welke de movitec is en welke de robe.

Comment

Ik ga volgende week zaterdag kijken, is hier vlakbij gelukkig...

Comment

Wij hebben in het magazijn ook een hoopje Trackspots staan die de deur uit gaan. Wij vragen 800€ voor 4 stuks inc Flightcase.
            Hopelijk heb jij meer geluk met de Trackspots: als iemand er bij ons 4 huurt, moeten we er 8 meegeven omdat die ondingen ondertussen de gewoonte hebben om meer uit te vallen dan te werken. Als ze werken zijn het echter erg mooie scans waar veel licht uit komt.

Comment

Als ik dit zo hoor zou ik gewoon een paar nieuwere movinghead/scanners tweedehands kopen voor 1500 euro.

Je zeg dat je veel promotiewerk doet. Dan zou ik voor movingheads gaan, veel groter bereik en beter plaatsbaar. Het ziet er bovendien ook nog mooier en leuker uit.

Comment

We hebben reeds 4 moving heads ;-) ik weet ik ben soms een mafkees

Maar ik verwacht de scanners over te kunnen nemen voor 750 euro, maar daarvoor moet ik wel weten dat mijn prijsgevoel ongeveer goed zit.

Menig scanner van tegenwoordig kan niet tippen aan een Trackspot High End, dan moet je volgens mij toch al snel denken aan de duurdere serie van Martin

Comment

ik verkoop nog technobeams, de trackspot is een kleinere versie hiervan die is voorgevloeit uit de cyberlight scan.

460/stuk in case met nieuwe lampen, laatste onderhoudsbeurt was 21/4/2011

Comment

"kleinere versie" is dan wel een serieus understatement... De Technobeam is in praktisch elk opzicht superieur aan de Trackspot. (Wij hebben er 4 liggen en deze zijn echt fantastisch om fuiven mee te doen, komt een enorme bak licht uit!)

Comment

Nou de kogel is door de kerk en ik heb ze gisteren opgehaald samen met een meatrack vol met parren :P

De set scans is erg compleet. 4 scanners incl. reserve lampen extra eeproms met andere programma's erop en voor elke scan een extra gobo- en kleurenschijf en dat alles netjes in een ruime flightcase...

Tevens nog twee defecte scanners meegekregen waarvan in eentje alweer wat leven zit :P

Comment

Vorige week nog 4 Trackspots incl. flightcase gekocht uit een faillissement van een bar-dancing.... Deze zijn echter verwaarloosd en kunnen wel wat onderhoud gebruiken, maar daar was de prijs ook naar. In totaal was ik incl. btw en veilingkosten slechts 326 euro kwijt. De trackspots werken allemaal prima, maar zitten wel vol stof en veel imbusboutjes zit roest aan. Bij 1 Trackspot mist een deel van de zekering houder en bij alle vier zijn de voedingskabels beschadigd.

Comment

voedingskabels en zekeringhouders zijn nu wel simpel te vervangen hoor.
                          een goed kuisproduct voor alle types movingheads en scans is multifoam, een spuit bus waarmee je een nevel op het te kuisen oppervlak spuit, vervolgens een berg schuim wordt en daarna een vloeistof waarin je al het vuil ziet opdrijven.
                          zeer effectief als het gaat om het kuisen van lenzen en behuizingen (verwijdert heel goed de nicotine).
                          wel niet op de elektronica zelf spuiten, daar zijn andere middeltjes voor

Comment

Ik ga de scans voorzien van powercon aansluitingen ;-)

Comment

Working...
                            X