Oke tnx, ik ben nog weer even wat aan het prutsen geweest. Klopt het dat je in de offline modus geen 3d voorstelling kan krijgen? Want ik kan wel lampen in programmeren en in een cue lijst zetten maar zodra ik deze cue lijst laat lopen zie ik wel de waarde's veranderen van bijv de scanners maar ik zie niks live bewegen in het 3D scherm ernaast. Nu wil ik hier nog wel verder mee prutsen maar weet je zeker dat als ik morgen de laser aanschaf dat ik hem ook met freestyler kan programmeren anders wordt het een duur grapje namelijk xD.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Geschikte BAX laser
Collapse
X
-
Aah het is me inmiddels gelukt om een werkende lichtshow te krijgen .. moet me er nog wel verder in verdiepen want soms veranderen posities vanuit het niks xD maar dat is gewoon kwestie van goed aanmaken in het begin ... verder ... is het makkelijk om voor een 7/8 kanaals laser een zogehete fixture aan te maken voor freestyler :)?
Comment
-
Nou het hoeft niet heel uitgebreid :) ik zou graag deze opties willen :P..
Lasertechniek is ongelooflijk in opmars! Zo worden RG lasers als deze betaalbaar voor de wat kleinere toepassingen. De verschillende patronen van deze ITA01 MKII zijn via DMX te selecteren en te bewerken!
DMX-indeling
- kanaal 1: werkmodi (geluidsgestuurd, automatisch, DMX)
- kanaal 2: kleurenkeuze + shutter
- kanaal 3: patroonkeuze (26 figuren)
- kanaal 4: patroonrotatie horizontaal
- kanaal 5: patroonrotatie verticaal
- kanaal 6: patroonrotatie centraal
- kanaal 7: stroboscoopfunctie
Verder uitbreiding sjah het zal echt easy worden ... ik denk zelf aan 2 scanners, 2/4 LED parren, moonflower, rookmachine, mushroom, strobo.
Maar thanks voor je reacties en support :D ik begin langzaam aan beetje wegwijs te worden in het programma :).
Comment
-
Geen dank,
De patronen moet je als gobo's aanzien in Freestyler en de fixture creator. Je moet gaan kijken welk figuurtje bij welke dmxwaarde zit en daar een plaatje bij zoeken. (de plaatjes in de manual kloppen niet) Het makkelijkste is om 7 parkanalen te maken en zo de scanner langs te lopen.
Voor de kleurkeuze moet je naar kleurenwiel gaan kijken.
Wijst zichzelf wel, je kan altijd later nog aanpassingen doen.
Voor muziek, automatisch en dmx kan je via macro's dmx waarde instellen. Ook voor rotatie kan je macro's aanmaken.Last edited by Rio; Friday-27-05-2011, 13:58.
Comment
Comment