Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bax WSM04 MKII 3000W

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bax WSM04 MKII 3000W

Er staat in bij dit product "uitstoot per minuut: 1700m³"
    is dit dan een indicatie of een exacte, en spreek je dan over een nevel of een dikke mist van 1700m³?

laat maar heb hem al besteld!

Comment

Haha, ongeduldig ?? Of gewoon snel nodig..

1700 is natuurlijk een indicatie, kan een paar kuub verschillen.
      Verder hangt dit van de gebruokte vloeistof af (heavy, voor dikke rook, en light voor nevel achtig effect) evenals de ruimte, als je ruonte vol is en je spuit meer bij wordt het dikker.

Comment

Jah, zoiets kan je niet precies opmeten!

Comment

gaat namelijk om eindejaars stunt,

wij(ik en leraar groep 8) willen de hele(als het lukt) school vol rook blazen,
          we hebben in de weekend van de hepi vakantie een proef draai,
          deze rook unit word op meerdere plekken ingezet zodat we de rook op veel plekker kunnen verdelen....

(p.s. vandaag voor 8 besteld, komt hij dan morgen binnen? iemand ervaring ik woon in eindhoven)

Comment

Stop!!

Kijk eerste even naar de rookmelders in de school.
            De rookmelder hier thuis gaat af op rook uit een rookmachine. De (volgens mij optisch) melders in het theater op school gaan natuurlijk niet af van theaterrook, maar de sensoren in de rest van de school detecteren wel theaterrook.

Anders staat de brandweer binnen no time op de stoep. (ervaring)

Het is zoiso wel verstandig om even een belletje naar de plaatselijke brandweer te doen en uitleggen wat jullie van plan zijn. Ook omringende gebouwen inlichten, want die rook zal ergens wel gedeeltelijk ontsnappen.

En als ik rook uit een gebouw zie komen (buiten schoorstenen) bel ik toch echt het alarmnummer.

Comment

Kom hem morgen maar even testen. Een aardig loodsje staat binnen een minuut vol rook. :)
              Dan heb je een idee van de prestaties.

Comment

Rookmelders uitzetten is een goede optie.

aangeven dat er rook gebruikt gaat worden, meestal weet de hoofdconcierge dan wel hoe/wat, daarvoor precies nodig is.

Ps dan zou hij morgen gewoon binnen moeten zijn. (indien je thuis bent als tnt langs komt)

Comment

Originally posted by Rio View Post
                  Stop!!
                  thx but no thx,

heb ik allemaal al geregeld, het hele brand meld systeem wordt door de congere lam gelegt, en de brand weer is zo gebeurd, verder, zal ook iedere leerkracht, en mederwerker van deschool op de hoogte zijn, zelf zijn we ook aan het na denken om de omliggende wooningen ff met een blaadje intelichten voor het geval dat hun de brandweer bellen....

verder, zullen de kids van groep acht, als politie, ehbo en brandweer verkleed de kinderen de school in leiden(tis ook maar een kleine basisschool... +/- 180 leerlingen)

tevens zijn we ook vanplan om de rookmachine tegebruiken op school kamp(hepi-vakantie) om een zaklamp disco te houden dus hij zal zijn kracht goed kunnen benutten.

heb er nu wel maar 1 bax 5l rook vloeistof bij besteld om even te testen, ga denk ik ergens volgende week nog die JEM heavy juice halen...

(zal ook wel even pix en vid maken van het resultaat)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                    Kom hem morgen maar even testen. Een aardig loodsje staat binnen een minuut vol rook. :)
                    Dan heb je een idee van de prestaties.
                    mijn moeder is jarig,
                    ze wordt 53 dus helaas, anders had ik met plezier mijn brabantse achterwerk richting zeeland verplaatst

(p.s. misschien leuk om eens een forum foto te maken van de alle users die aanwezig zijn, vind altijd wel lol om te zien met wie ik nu eigenlijk aan het (opzijn brabants) ouwehoeren ben)

Comment

En hoe ging je stunt?

Comment

Working...
                      X