Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
dmx tabel voor Bax ITA UV 250mW violet/rood DMX laser
dmx tabel voor Bax ITA UV 250mW violet/rood DMX laser
Heeft iemand de dmxtabel voor de Bax ITA UV 250mW violet/rood DMX laser deze zou in de handleiding moeten staan maar ik kan hem daar echt niet vinden. (is ook maar een A4-tje)
Precieze DMX-waarden hebben we inderdaad niet. Wanneer je zelf een fixture profile wilt aanmaken kun je inderdaad even een simpel DMX-tafeltje pakken of een stel dimmers aanmaken in je software om te zien welke waarde wat precies doet. :D
Ik heb de ITA UV 250 maar weer terug gestuurd, hij blijkt volgens bax niet om te kunnen gaan met de "hoge" bitrate van Martin Light Jockey. Als hij niet alle DMX aankan, bied hem dan niet te koop aan!!! het duurde ook heel lang voordat ik antwoord kreeg, waarschijnlijk omdat ze geen antwoord hadden. Erg jammer, niet gewend van Baxshop!
Comment