Announcement

Collapse
No announcement yet.

BAX ITA04 laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kijk nu is het allemaal duidelijk, bedankt Rick;)

Comment

Vandaag netjes een mailtje gehad dat het pakketje in goede orde is ontvangen en dat het in behandeling is genomen.:) en dat ze zo snel mogelijk van de gewenste omruiling zullen voorzien.
      Dus nog even wachten en ik heb weer een nieuwe laser:P

Comment

Joepie nieuwe laser binnen en het ventilatortje werkt bij deze wel :). Ander probleempje, het glaasje zit los -_-". Nu had ik ergens gelezen volgens mij dat als ik hem zelf voorzichtig openhaal en het glaasje vastlijm, mij garantie niet vervalt.

Mijn vraag: klopt dat?

Comment

Klopt stond inderdaad ergens op forum :)

Comment

Originally posted by Maarten391 View Post
            Joepie nieuwe laser binnen en het ventilatortje werkt bij deze wel :). Ander probleempje, het glaasje zit los -_-". Nu had ik ergens gelezen volgens mij dat als ik hem zelf voorzichtig openhaal en het glaasje vastlijm, mij garantie niet vervalt.

Mijn vraag: klopt dat?
            Jahoor, is geen enkel probleem. :)

Momenteel hebben we iemand die hard bezig is met reparaties van onze eigen merk producten, waarbij ook de glaasjes extra goed vastgezet worden.

Comment

Oke nou ik laat het nu nog even zoals het is. Tegen de tijd dat die helemaal los zit dan lijm ik hem wel vast. Nu zit alleen een klein stukje los.

Comment

ik was van plan om ook een te bestellen maar ik weet niet wat voor efecten hij maakt zouw je een video of wat foto's kunnen zetten een video bv op youtube ik hoop van wel alvast bedankt

Comment

Ik zal later in de avond even het boekne inscannen. Daar staan bijna alle figuren in die die kan maken.

Comment

Hier klopt dat boekje van geen kant.

Comment

Het boekje klopt bij mij bijna wel helemaal hoor. Alleen het hartje heb ik er niet uitgekregen, voor de rest alles.;)

Zelfs nog een vorm die niet in het boekje staat. Ik heb hem verder nagelopen en de rest klopt allemaal:-D
                      Last edited by Maarten391; Wednesday-15-06-2011, 19:00.

Comment

erg bedankt
                        grt djgiovanino

Comment

Working...
                        X