Announcement

Collapse
No announcement yet.

BAX ITA04 laser

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BAX ITA04 laser

Hallo allemaal even een kort vraagje.

Ik ben op de website deze laser tegengekomen:

Vroeger werden lasershows alleen gegeven op grote festivals. De techniek was ook hartstikke duur! Tegenwoordig weten we wel beter. Dankzij vooruitgang in technologie kan Bax-shop.nl deze ITA04 presenteren!

en ik vindt het wel een leuk ding, alleen wat doet de functie patroonrotatie horizontaal en verticaal precies. Ik bedoel dan met de DMX kanalen.

Alvast bedankt:D

ik heb hem trouwens al besteld, maar ik ben gewoon benieuwd ernaar.

Ohja meteen nog een vraag: hij is zaterdag besteld en gelijk betaald, wanneer kan ik de laser dan verwachten? Dinsdag?

Comment

Bij verticaal gaat rechts naar links en links naar rechts.
      Bij horizontaal gaat boven naar onder en onder naar boven.

Indien voorradig kun je wss maandag er al mee spelen ;)

Comment

Oke bedankt. Het zou mooi zijn als die er morgen al is, maa ik heb nog geen mail gehad dat die al verzonden is.

Is het dan ook mogelijk om hem met dmx stil te zetten en dan het figuur sturen zegmaar. Dat je het naar links of naar rechts kunt verplaatsen op je muur bijv.

Comment

Als je nog geen mail hebt gehad is hij wss nog niet verzonden.

voor het 2é heb je zoals ik het lees pan/tilt nodig en die zit er helaas niet op.

Comment

Oke bedankt :)

Comment

dit hoort denk thuis bij Verlichting

Comment

Topic verplaatst.

Patroonrotatie horizontaal en verticaal is eigenlijk een soort spiegeling van het figuur. De linkerkant gaat dan naar rechts en de rechterkant naar links, hetzelfde met naar onder en naar boven. Zo lijkt het net alsof je figuren om hun as draaien.

Wanneer je je bestelling gisteravond geplaatst hebt zal hij vandaag verwerkt en verzonden worden.

Comment

Sorry voor het verkeerd plaatsen;)

Ik heb de bestelling zaterdag gedaan en meteen een mailtje gehad dat mijn betaling is ontvangen. Ik heb alleen nog geen mail dat het pakketje verzonden is.

Edit: ik zie nu ook dat 1 artikel een levertijd heb van 2-4 werkdagen. Toen ik hem bestelde was die op voorraad. Moet ik nu ook nog zo lang wachten?
                  Last edited by Maarten391; Monday-30-05-2011, 07:52. Reason: extra vraag

Comment

Klopt, want op zaterdag versturen we geen pakketten, TNT neemt ze dan ook niet aan omdat ze niet op zondag versturen. Je bestelling zal dan ook vandaag verwerkt en verzonden worden.

Comment

Oke dankjewel, maar hoe zit het met dat ene product dan?

Comment

Ik heb in het systeem gekeken voor je, de producten zijn al ingepakt voor je en worden vandaag allemaal verzonden. Zo te zien heb je de laatste SDC-6 die we hadden besteld. ;)

Samen met de laser en de XLR-kabel worden die dus vandaag verzonden.

Comment

Kijk dat is nou goed nieuws. Dankjewel Rick als ik verder nog vragen hebt dan hoor je het:-)

Comment

Nou ik heb de laser en overige spullen binnen gehad vandaag:). Alleen nu heb ik een vraag: "Wanneer hoort het ventilatortje te draaien?" je voelt dat de behuizing warm wordt van de laser, maar draaien ho maar!

Comment

Dat is niet goed, het ventilatortje hoort constant te draaien.

Comment

Working...
                              X